Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان بارسلونا می‌گوید رؤیای بازی در ال‌کلاسیکو را دارد و همچنان به یادگیری از برنده شش توپ طلا ادامه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 با نتیجه 5 بر یک میهمانش، فرنس‌واروش مجارستان را شکست داد که آنسو فاتی با گلی که در دقیقه 42 روی ارسال فرنکی دیونگ و با شوتی سرضرب به ثمر رساند، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 17 ساله بارسلونا با گلی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده خود در این رقابت‌ها را به عدد 2 رساند و تبدیل به اولین بازیکن زیر 18 سال شد که بیش از یک گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رسانده است. این مهاجم اسپانیایی اولین گلش را در رقابت‌های مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان در برتری 2 بر یک بارسا مقابل اینتر به ثمر رسانده بود.

فاتی پس از برتری پرگل بارسا مقابل فرنس‌واروش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: مسی هنوز هم مسی است. او هر باری که صاحب توپ می‌شود، می‌تواند گلزنی کند. از اینکه لئو کنار ما در بارسلوناست، خیلی خوشحالیم و همچنان به یادگیری از او ادامه می‌دهم.

وی افزود: ما فصل جدید لیگ قهرمانان را با برد خوبی آغاز کردیم و باید به همین شکل هم ادامه دهیم. گلی هم که من به ثمر رساندم حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم بود و آنها کار من را برای گلزنی آسان کردند. پاس فرنکی دیونگ شگفت‌انگیز بود و من تنها باید به توپ ضربه می‌زدم.

داور ال‌کلاسیکو مشخص شدکومان: نیمکت‌نشینی گریزمان ربطی به بازی با رئال مادرید نداشت/ نگران ال‌کلاسیکو نیستم

مهاجم جوان بارسلونا همچنین درباره ال‌کلاسیکوی پیش رو و تقابل با رئال مادرید گفت: من نسبت به حضور در ال‌کلاسیکو حداکثر اشتیاق را دارم. همیشه رویایی بازی در ال‌کلاسیکو را داشته‌ام.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا ثمر رساند ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو