Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت: مهدی ترابی پس از پایان دیدار تیمش با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفته و گفته: «هنوز باشگاه العربی پول من را نداده اما به محض اینکه دستمزدم پرداخت کند طلب باشگاه پرسپولیس را پرداخت خواهم کرد.»

 

همان‌طور که می‌دانید در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای نخستین بار مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، در استادیوم حمد الکبیر به مصاف ام‌صلالی رفت که از روزبه چشمی در خط دفاعی خود بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی بارها با حرکات سریع و در عرض از سمت چپ زمین خط دفاعی ام‌صلال را آزار داد و خلق موقعیت کرد اما ایجاد موقعیت‌های او گلی به همراه نداشت و خطاهای پُرشماری که گرفت، تیمش را به گل نرساند.  

 

ترابی در دقیقه ۸۷ به دلیل مصدومیت ازکشاله ران نتوانست بازی را دنبال کند و یاسر ابوبکر جای او را در زمین گرفت اما پس از خروج این ستاره ایرانی هم حملات العربی ادامه یافت و این تیم توسط مهرداد محمدی به گل برتری دست یافت. شنیدیم پس از پایان این دیدار ترابی با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفته و گفته: «هنوز باشگاه العربی پول من را نداده اما به محض اینکه دستمزدم پرداخت کند طلب باشگاه پرسپولیس را پرداخت خواهم کرد. من ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم که بابت فصول گذشته بوده است. این مبلغ را از۳۵۰ هزار دلار مبلغ بند جدایی خودم کسر کرده و الباقی را به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهم کرد.»

 

ترابی زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس قراردادی را امضا کرد که در آن ‌بندی در قراردادش قید شد مبنی بر اینکه اگر باشگاه نتواند ۹۰ درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد او می‌تواند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کند. همچنین در این قرارداد ذکر شده در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود. این بازیکن هم با استفاده از بند فسخ، به دلیل عدم پرداخت ۷ درصد از قراردادش به راحتی به صورت یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا حتی خود مدیریت باشگاه هم دچار شوک شود! پس از این اتفاق هجمه‌هایی از سوی هواداران پرسپولیس به ترابی وارد شد و این بازیکن هم بعد از حضور در فوتبال قطر اعلام کرد پول پرسپولیس را می‌دهد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی ترابی نیوز بازیکن پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت

مدیران پرسپولیس از پروسه واگذاری این باشگاه بی‌اطلاع هستند!

به گزارش مشرق، در حالی که موضوع واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده امروز نامه‌ای از سازمان بورس خطاب به این بانک منتشر شد تا وضعیت صحت و سقم این واگذاری مشخص شود.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس از وجود این نامه و مکاتبات صورت گرفته بی‌خبر بوده و اطلاعی از این شرایط ندارند. بی‌خبر مدیران پرسپولیس در آستانه ۱۱ فروردین که قرار است سهام پرسپولیس واگذار شود نکته عجیب این واگذاری است!

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!