Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، موضوع امتناع سازمان خصوصی سازی در اجرای تکلیف خود مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به دادسرای دیوان محاسبات کشور ارجاع شد.

سازمان خصوصی سازی علیرغم اذعان به تخلفات گسترده خریداران در گزارش‌های ارسالی از جمله عدم پرداخت بیش از ۴ قسط از اقساط واگذاری، عدم پرداخت بدهی شرکت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اجاره زمین‌های قابل کشت بدون اجازه از سازمان خصوصی سازی، سوءمدیریت و ایجاد بحران‌های کارگری، انحراف منابع درخارج از فعالیت اصلی توسعه نیشکر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تاکنون اقدام مؤثری جهت استیفای حقوق بیت‌المال و وظائف قانونی انجام نداده و در توجیه آن به دستورات مقام‌های مافوق استناد کرده است.

کد خبر 5053514

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات هفت تپه سازمان خصوصی سازی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حسن روحانی سعید خطیب زاده برجام حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف ایران هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند

 حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی  در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم واگذاری زمین به مردم و نهضت مردمی سازی مسکن است گفت: خوشبختانه در طرح جهش تولید مسکن که دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه  بر این اساس توزیع عادلانه زمین اجرا می شود که باعث خواهد شد افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند از امکان زمین بهره‌مند شوند گفت: با تخصیص این اراضی و پرداخت تسهیلات  ساخت تدریجی مسکن را پیش ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی  با اشاره به اینکه  طرح نهضت ملی مسکن نیز یکی از طرح‌هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می‌گیرد گفت:  می‌توان  طرح  نهضت ملی مسکن را نمونه‌ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، دانست چون نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح ها است.

جنتی یادآور شد: بنابراین جهش تولید با مشارکت مردم» یکی از شعارهای بسیار خوب است که بر اساس آن باید مردم در صحنه باشند. به این ترتیب می توان به رفع معضل همیشگی مسکن در کشور امیدوار بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ایرلند به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی ورود خواهد کرد
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است