Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-28@11:23:32 GMT

نسرین ستوده به زندان زنان منتقل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۲۶۳

نسرین ستوده به زندان زنان منتقل شد



روابط عمومی اداره کل زندان‌های تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، اعلام کرد: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعی شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، وی به قرچک منتقل شد.

به گزارش مهر ؛روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره کل افزود: نسرین ستوده همچنین اخیراً به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ می‌شود.

این اداره کل اعلام کرد: با استناد بند ب ماده هفت آئین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ١٣٨٥ / ٩ / ٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان

 رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان کردستان با دارا بودن ۴۶ کارگاه فعال در حوزه‌های، کشاورزی، دامداری، محصولات گلخانه ای، پرورش قارچ، پرورش ماهی، انواع رشته‌های صنایع دستی، قالی بافی، مونتاژ انواع لامپ‌های کم مصرف، بلوک زنی و ... به صورت خودگردان، مشارکت یا واگذاری به کارآفرین و همچنین اعزام زندانیان به مراکز صنعتی و دولتی برای یک‌هزارو ۲۴۸ نفر از زندانیان اشتغال ایجاد کرده است.

 به گفته حجت الاسلام سیدحسین حسینی، ۵۷۰ نفر از این افراد به صورت اعزام به کار خارج از زندان و مراکز خصوصی و دولتی مشغول به کار و مابقی در کارگاه‌های داخل و خارج از زندان شاغل هستند.

وی ادامه داد: در راستای تشویق کارآفرینان برای راه اندازی و فعالیت کارگاهی داخل و خارج از زندان‌ها و همچنین تشویق مراکز خصوصی جهت بکارگیری زندانیان این بنیاد با همکاری اداره کل زندان‌ها و اداره مراقبت بعد از خروج و بررسی در کمیته اشتغال اقدام به معرفی کارآفرینان به بانک جهت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ با کارمزد بانکی ۴ درصد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: در راستای آموزش زندانیان و حرفه آموزی در سال جاری ۲ هزار و ۳۱۸ فقره گواهی نامه مهارت حرفه‌آموزی در ۵۰ رشته مختلف توسط اداره حرفه آموزی و اشتغال زندان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه