Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیئت رییسه کنفدراسیون آسیا (AVC) باقی ماند.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست ریتا سوبوو از اندونزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، نمایندگان ۱۴ کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و مریم حسابی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون، از جمله شرکت‌کنندگان در این وبینار بودند.

 داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ارائه و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را نیز تشریح کرد.

سپس رای‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیئت رییسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رییس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیئت رییسه AVC شد.

یرمک از قزاقستان و عتیق‌الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیئت رییسه کنفدراسیون آسیا شدند.

نمایندگان کشور‌های ایران، ازبکستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، سریلانکا، قرقیزستان، بنگلادش، قزاقستان، بوتان، افغانستان، مالدیو، نپال و هند در این نشست شرکت کردند.

هیتِش از اعضای دپارتمان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت و از راهکار‌های کمک FIVB به رشد و توسعه والیبال مناطق مختلف کنفدراسیون آسیا سخن گفت.

در این جلسه، تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون جهانی و نیز نمایندگان شرکت لومی برای برگزاری رای‌گیری الکترونیکی، حضور داشتند.

گفتنی است مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: داورزنی: سیاست فدراسیون والیبال بر تمرکز زدایی و واگذاری میزبانی به استان‌ها است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی منطقه آسیای مرکزی فدراسیون والیبال عنوان نماینده کنفدراسیون آسیا منطقه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه