Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت گلستان تا کنون از بین 455 مطب پزشکان طرف قرار داد 4/86 درصد مطب ها صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی به اداره کل بیمه سلامت ارسال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهرداد کمانگری در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت بیمه سلامت با اشاره به عملکرد اداره کل بیمه سلامت گلستان طی یک سال گذشته اظهار کرد: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سال 98 به صورت پایلوت در استان گلستان در مطب برخی پزشکان طرف قرار داد اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح از ابتدای سال 98 در تمامی مطب ها و مراکز طرف قرارداد استان در بخش خصوصی نیز اجرا شد که تا کنون از بین 455 مطب پزشکان طرف قرار داد 393 مطب صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی به اداره کل بیمه سلامت ارسال کرده اند.

وی در ادامه همچنین گفت: از ابتدای شروع طرح تا شهریور 99 تعداد 242 هزار و 362 نسخه به صورت الکترونیکی توسط پزشکان ایجاد شده است و در مراکز ارائه کننده خدمت شامل داروخانه ها، آزمایشگاه ها، و تصویر برداری از 280 مرکز طرف قرارداد تا کنون 235 مرکز صورتحساب بیمه ای خود را به صورت الکترونیکی ارسال نموده اند و همچنین تعداد 115 هزار و 490 نسخه  توسط این مراکز به صورت الکترونیکی پیچیده شده است .

کمانگری در ادامه به طرح رسیدگی الکترونیک اسناد بستری و بستری موقت که از ابتدای شهریور 98 در بیمارستان های دولتی دانشگاهی اجرایی شده است اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای شروع این طرح تا شهریور 99 تعداد 106 هزار و 693 پرونده بیمارستانی به صورت الکترونیکی توسط 16 بیمارستان دولتی دانشگاهی به اداره کل بیمه سلامت استان ارسال شده است.

وی همچنین افزود: اجرای طرح مذکور در 7 بیمارستان طرف قرارداد بخش خصوصی استان از ابتدای شهریور 99 آغاز و تعداد 1044 پرونده به صورت الکترونیک تبادل شده است.

کمانگری تاکید کرد: هدف گذاری اجرای این طرح در مراکز غیر دولتی دانشگاهی شامل خصوصی،تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، تا پایان آذر 99 می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان اداره کل بیمه سلامت صورت الکترونیکی صورت الکترونیک طرف قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی از ابتدای سال ۱۴۰۳ ثبت قرارداد اجاره برای دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس الزامی است.

به گزارش ایسنا، از زمان راه اندازی سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir تاکنون قرارداد اجاره ۱۲۵ هزار و ۱۵۹ واحد در این سامانه توسط موجران و مستاجران و مشاوران املاک به ثبت رسیده که ثبت که ۵۳۶ قرارداد از این تعداد کل از ابتدای فروردین تا ۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت شده است.

هادی عباسی‌اصل ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند. دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است.

وی توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ثبت مبایعه‌نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود.

وزارت راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود ارایه خدمات سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir تا پایان سال ۱۴۰۲ به تمام استانهای کشور تسری پیدا می‌کند. هم‌اکنون خدمات فقط در بخش اجاره ارایه می‌شود اما گام دوم ما در سال آینده بحث مبایعه‌نامه است. متقاضیان از طریق پلتفرم آپارات و پیام‌رسانهای ایتا و بله می‌توانند فیلمهای آموزشی چگونگی استفاده از سامانه خودنویس را ببینند. پیش نیاز دریافت کد رهگیری رایگان، ثبت اطلاعات ملک مورد نظر در سامانه املاک و اسکان است؛ به طوری که اگر ملکی در سامانه املاک و اسکان ثبت نشده باشد امکان استفاده از سامانه خودنویس را برای عقد قرارداد ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد