Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری یزد گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای تمامی کارگران حوزه خدمات شهری الزامی است.

محمدحسن منصوری زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در شهر یزد اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال بیماری‌های مختلف و همچنین تشدید بیماری کرونا، لازم است تمامی کارگران حوزه خدمات شهری در بخش‌های نظافت شهری، جمع آوری پسماند و فضای سبز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات شهر تعطیلی ندارد و نبایستی این بخش از خدمات با مشکل نیرو مواجه شود، از این رو حفظ سلامت کارگران خدمات شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

قائم مقام معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری یزد تاکید کرد: پیمانکاران مؤظف هستند به میزان کافی ماسک و مواد ضد عفونی در اختیار کارگران قرار دهند و در صورت استفاده نکردن از ماسک توسط کارگر در مرحله اول به شرکت اخطار و در صورت تکرار شرکت پیمانکار جریمه نقدی می‌شود.

کد خبر 450963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر یزد شهرداری یزد پروتکل های بهداشتی خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود