Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:49:00 GMT

داورزنی عضو هیات رییسه AVC باقی ماند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۳۸۶

داورزنی عضو هیات رییسه AVC باقی ماند

رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا (AVC) باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، امروز به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست ریتا سوبوو از اندونزی بود.در این نشست، نمایندگان ۱۴ کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و مریم حسابی سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون، از جمله شرکت‌کنندگان در این وبینار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ارائه و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را نیز تشریح کرد.


سپس رای‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد.


یرمک از قزاقستان و عتیق‌الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.


مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

والیبال محمدرضا داورزنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال آسیای مرکزی منطقه آسیا هیات رئیسه عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس