Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@14:12:19 GMT

جذب ۹۴ درصد بودجه مصوب سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۴۲۸

جذب ۹۴ درصد بودجه مصوب سال ۹۹

به گزارش خبرآنلاین  از البرز : «مرتضی جلالیان» گفت: میزان جذب بودجه در مدت زمان اعلام شده نسبت به زمان مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است.

جلالیان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در محلات منطقه از موضوعاتی است که طی سال جاری با جدیت به آن پرداخته شده است، گفت: ارائه خدمات مطلوب و سرعت در پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان و تکریم ارباب رجوع، از سیاست‌هایی بود که تلاش شد در سال جاری به درستی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه افزود: با ایجاد بوستان‌های محله‌ای شادی، باران و فاز ۲ پارک شهید پیدایش (شیخ آباد)، رضایت نسبی شهروندان حاصل شد که به طور قطع این اقدامات تا زمان رفع محرومیت و ارائه خدمات مطلوب ادامه خواهد داشت.

جلالیان همچنین از لکه ‌یری و تراش آسفالت در معابر منطقه به میزان پنج هزار و ۵۰۰ تن طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و بیان داشت: در حوزه عمران نیز می‌توان به پروژه احداث خیابان موازی حسین آباد راه آهن، ایجاد دیوار حایل شهرک ایثار و تکمیل سوله مدیریت بحران نوروز آباد اشاره کرد.

تنگ شدن عرصه بر ساخت و سازهای غیر مجاز

جلالیان به تشکیل تیم‌های نظارتی و اکیپ‌های گشت شبانه‌روزی به منظور کنترل تخلفات ساخت و ساز در منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: جمع‌آوری و پاکسازی معابر به صورت مستمر و روزانه بیش از ۹۵۰ هزار متر مربع، جمع‌آوری و انتقال روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله، اجرای طرح جهادی محله به محله با هدف توجه ویژه به مناطق کم برخوردار، همکاری و خدمات‌رسانی به واحدهای صنفی واقع در مجتمع صنعتی شیخ آباد و جلب رضایتمندی صنوف مذکور از جمله از اقدامات مهم حوزه معاونت خدمات شهری منطقه ۲ است.

مدیر منطقه۲ شهرداری کرج، از تعیین تکلیف اراضی ذوب آهن خبر داد و تصریح کرد: سه هزار و ۳۰۰ مترمربع اراضی با کاربری فضای سبز در ضلع جنوبی پارک تاجیکستان تملک شده است. همچنین تملک و رفع معارضین ادامه بلوار کامیون‌داران به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع  و تملک باغ رنجی‌ها نیز از دیگر اقدامات قابل توجه است.

وی در خصوص اقدامات فرهنگی منطقه اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا در مصلی امام خمینی (ره)، برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام جعفر صادق(ع) حسین آباد راه آهن در حوزه فرهنگی انجام شده است.

جلالیان در پایان از افزایش همگرایی و تعامل با شهروندان خبر داد و افزود: با رفع موانع و مشکلات موجود، از حضور سرمایه‌گذاران در منطقه استقبال می‌کنیم.

48

کد خبر 1446061

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو