Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در نشستی با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان بخش خصوصی بذر با اعلام اینکه هیچگونه مشکلی در تامین بذر در استان وجود ندارد گفت: در سال جاری ۵۲۳۴تن بذر گندم آبی در استان تولید که ۹۸درصد برنامه تولید بذر در استان  محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خمسه اظهار کرد: همچنین طی این مدت  حدود ۱۹۶۰تن بذر گندم دیم در استان تولید شده است.
به گفته این مقام مسئول؛ این میزان بذر توسط ۴تولید کننده بذر گندم آبی و دیم در استان تولید و در اختیار کشاورزان استان قرار می گیرد.
او  در ادامه گفت: طبق سهمیه ابلاغی وزارت متبوع نسبت به تولید بذر اصلاح شده در استان اقدام شده که بر این اساس تاکنون ۹۸درصد برنامه تولید گندم آبی در استان انجام شده است.
خمسه به حساسیت فرآیند تولید بذر اشاره و اظهارکرد: بذور بر اساس ضوابط و استانداردهای موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال کشور و به وسیله شرکتهای بخش خصوصی تولید و عرضه می شود که دارای برچسب گواهی تائید هستند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یادآور شد: توزیع بذر تولید شده بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و با صدور حواله توسط مراکز جهاد کشاورزی انجام می شود و هرگونه توزیع و فروش بذر خارج از شبکه تخلف محسوب می شود و قطعا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

۴۶

کد خبر 1446076

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین تولید بذر گندم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق صددرصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه پنج خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲