Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، رئیس جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستاها و نقاط مرزی را بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم دانست و گفت: نیروی انتظامی در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده ماموریت خود برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) خالصانه و بی‌ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوان نموده‌اند.

نقش و ماموریت نیروی انتظامی تنها به برقراری نظم و حفظ امنیت اجتماعی محدود نمی‌شود بلکه جان برکفان این نیرو در همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز گام‌های بلندی برداشته‌اند.

حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران، اعم از زمین، هوا و دریا و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستاها و نقاط مرزی، تنها بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم است که در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده آن برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است، که کسب تحسین و رضایت مردم، بالاترین و ارزشمندترین هدفی است که در راه تحقق آن از هیچ اقدامی نباید فروگذاری کرد.

در همین ایام فعلی که شیوع ویروس کووید۱۹ در کنار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی، شرایط سختی را برای کشور رقم زده است، شاهدیم که نیروی انتظامی از هیچ کمکی دریغ نکرده و انشاءالله با جدیتی که در راه اجرای دقیق پروتکل‌های مربوط به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از خود نشان خواهد داد، امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد کاهش محسوس آمارهای ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا در کشور باشیم.

هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان، مأموران، مدیران و فرماندهان عزیزی است که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می‌رسانند.

اینجانب موفقیت‌های به دست آمده را ارج می‌نهم و با تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده معظم شهدای ناجا، سلسله مراتب فرماندهی و همه پرسنل تحت پوشش، اعلام می‌دارم که دولت جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود و اطمینان داریم که این نیرو با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های عالیه نظام جمهوری اسلامی، مسیر رشد و تعالی را با سرعتی مضاعف طی خواهد کرد و هم‌چنان مأمن و پناهگاه مردم خواهد ماند.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: الف

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی رضایت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم درخصوص عملیات تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته و یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند.

وی با اشاره به شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در حمله جنگنده های اسرائیل ادامه داد: اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند.

رئیس‌ جمهور سابق کشورمان خاطرنشان کرد: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد و امیدواریم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند.

روحانی تصریح کرد: آنها اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

کد خبر 844450 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حسن روحانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند
  • انسداد مرزهای شرق کشور با قدرت در حال انجام است