Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در این راستا برگزار شد، در جریان برنامه‌های نیروی انتظامی و مباحث مورد توجه مردم استان در رابطه با حفظ امنیت استان و مشکلاتی که پلیس دارد، قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اهمیت وجودی نیروهای انتظامی تأکید و گفت: مظهر حاکمیت هر حکومتی در پلیس آن تعریف شده است؛ نیروهای نظامی و امنیتی کار مهم و ارزشمند حفاظت از کیان کشور را بر عهده دارند که در مواقع بحران در مرزها حضور دارند اما نیروهای انتظامی مظهر حاکمیت هستند چرا که در هر زمانی اعم از شرایط توأم آرامش و عادی و غیرعادی کماکان حضور دارند و اعمال قانون و حاکمیت در شهرها توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: ممکن است مردم فرصت صحبت و دیدار با استاندار یا رئیس‌جمهور کشور خود را پیدا نکنند اما نیروی انتظامی هر روز و هر لحظه در دسترس آنهاست و با آن سر و کار دارند که این امر نشان‌دهنده مظهر کارکرد دولت و نظام جامعه در نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت، عنوان کرد: نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه تعیین‌کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت است.

شریعتی در ادامه بیان کرد: امید می‌رود با فرماندهی جدید نیروی انتظامی که از فرزندان همین استان و مراتب ارتقای خود را پله به پله طی کرده است، بتوانیم شرایط استان را بهبود ببخشم و با تکمیل زحماتی که در گذشته کشیده شده است، در مسیر رضایتمندی مردم استان، گام برداشته و کوشا باشیم.

کد خبر 5053501

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان هفته ناجا نیروی انتظامی خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز