Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به‌مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد ۵۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان مناطق محروم استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی ، سرهنگ وحید مداحی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم از افتخارات بسیج است و از هیچ تلاشی برای کمک به افراد جامعه دریغ نمی‌کند، یکی از عوامل مهم نجات کشور در دوران دفاع مقدس تفکر بسیجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقدامات بسیج توزیع جهیزیه ویژه زوج‌های جوان است که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) 50 سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: این اقدام در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است به همین سبب همه جهیزیه‌ها برای کمک به تولید ایرانی، ایجاد اشتغال و حمایت جوانان برای تشکیل زندگی از کالاهای ایرانی انتخاب شدند.

رسیدگی به محرومین اولویت سازمان بسیج سازندگی استان سمنان است بلوار عمار یاسر قم به آزادراه امیرکبیر متصل می‌شود/واگذاری پروژه‌های اولویت‌دار به بسیج سازندگی ‌محموله کمک‌های بسیج سازندگی استان سمنان به روستای حسین آباد کالپوش ارسال شد

مداحی تصریح کرد: در این نوبت 50 سری جهیزیه به ارزش تقریباً یک میلیارد تومان بین زوج‌های جوان در مناطق محروم توزیع می‌شود که در این راستا زوج‌های جوان شناسایی شدند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در جامعه ترویج ازدواج آسان و حمایت از تولید ملی است که باید در این زمینه اقدامات گسترده انجام شود به همین سبب همه کالا‌ها از جمله فرش، اجاق گاز، یخچال و سایر موارد کالای ایرانی و تولید ملی است.

مداحی عنوان کرد: در یک سال گذشته حدود یک هزار و 100 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی در سطح استان توزیع شده و در این نوبت هم 50 سری جهیزیه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی توزیع می شود زوج های جوان استان مرکزی مناطق محروم سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند