Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ماموران مالیاتی در جنگ اقتصادی برای تامین منابع پایدار مورد نیاز توسعه اقتصادی وعمرانی جامعه تکلیف مهمی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان روزدر نشست با مدیرکل امور مالیات کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت:دراین شرایط حساس اقتصادی وحساست خدمت در وضعیت کرونایی تلاش مجموعه مالیاتی تقیر آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حکمتیان تاکید کرد: دشمنان درقالب جنگ اقتصادی و افزایش فشار بر مردم بدنبال ناکارآمدی نظام هستند که عبور ازاین توطئه نیازمند هوشیاری و پایداری است.

 فرمانده تیپ48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 550 هزار عدد کالای پیشگیری از این بیماری مانند ماسک،دست کش و پاپوش در استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

 سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان اظهار داشت: با انتشار بیماری کرونا وکمبود اقلام بهداشتی کارگاه های تولیدی با مشارکت بسیجیان راه اندازی شد.

وی عنوان کرد:امکانات تیپ 48 فتح برای مبارزه با ویروس کرونا در هشت ماه گذشته تاکنون برای مهار این بیماری بسیج شده وسمپاشی معابر، مساجد و دیگر مکان های عمومی از دیگر خدمات این نهاد برای مهار بیماری کرونا بوده است.

 حکمتیان تصریح کرد: در دو عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن ، نیروی های مقتدر سپاه آماده همکاری با دولت و مدیریت های اجرایی استانی هستند .

وی تصریح کرد: سپاه نیروی مردمی است که صیانت از امنیت کشور، مقابله با توطئه های دشمن،مبارزه با جنگ نرم دشمن و تلاش در عرصه سازندگی را به عهده دارد.

 حکمتیان ابراز داشت: تیپ 48 فتح درحوادثی مانندسیل ، زلزله و آتش سوزی جنگل ها و مراتع همواره در کنار نیروهای مردمی و دستگاه های دولتی تلاش کرده است .

مدیرکل امور مالیاتی،کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:امنیت ،عزت و خودباوری کشورمدیون ایثارگری نیروهای مسلح مقتدر بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

محمدعلی غفاری افزود: همانطور که رزمندگان در جبهه باجان دل ایثارکردند، ماموران مالیاتی دراین شرایط خطرناک کرونایی درسنگر اقتصادی برای کمک به آبادانی کشور در شرایط جهادی سرگرم خدمت هستند .

وی قدرت نیروی مقتدرسپاه را مایه مباهات کشوردانست وگفت: تیپ 48 فتح با حماسه های ماندگار یک پتانسیل قوی برای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جانفشانی ایثارگران انقلاب اسلامی ،فتوحات بزرگ و رشادت های پاسداران مخلص در دفاع از میهمن اسلامی با هیچ زبانی قابل توصیف و تقدیر نیست ،با اهدای لوح معنوی به پاس گرامیداشت رشادت های حماسه آفرینان این تیپ قهرمان پرور 48 فتح ، از خدمات این تیپ در دوران دفاع مقدس و سازندگی تقدیر کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات کهگیلویه وبویراحمد جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر «حسین سلامی» برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد تأکید کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی