Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 دکتر محمدباقر قالیباف در حاشیه برگزاری نشست علنی امروز (چهارشنبه 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از یگان ویژه نیروی انتظامی شهید مدرس بازدید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار صمیمی از خدمات بی شائبه نیروی انتظامی کشورمان در راستای انجام ماموریت های مختلف تقدیر و برای سبزپوشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید حضور داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی یگان ویژه رئیس مجلس رئیس مجلس قالیباف هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد

رئیس‌جمهور سه لایحه را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس جمهور در نامه‌ای لایحه «اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مصوب ۱۳۶۵/۰۱/۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آنةکه به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور در جلسه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ هیأت وزیران به تصویب رسیده بود را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

همچنین رئیس‌جمهور «لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی (اِی ای تی آر)» که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ۹ اسفند ۱۴۰۲ هیأت وزیران به تصویب رسیده است، برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه «تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین‌المللی علائم کمک ناوبری دریایی» که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، برای انجام تشریفات قانونی توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

منبع: ایرنا کد خبر 744895

دیگر خبرها

  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • هشدار قالیباف به اسرائیل و آمریکا؛ اگر غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود
  • سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • قالیباف: سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • هشدار قالیباف به اسرائیل و متحدانش
  • واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تنبیه رژیم صهیونیستی
  • خاطرات فرمانده یگان مخصوص نیروی قدس دوباره آمد
  • بریکس ظرفیت بالایی برای متوازن‌سازی نظم فعلی جهان و مهار سرکشی غرب به ویژه آمریکا دارد