Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسه ستاد تنظیم بازار عنوان کرد: از ۱۲ نفر عضو اصلی این کارگروه چهار نفر غایب و پنج معاون حضور دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جلسه تنظیم بازار جلسه‌ای مهمی است، بیان کرد: اکنون یکی از  مشکلات و مراجعات مردم در بازار، قیمت‌ها و نگرانی نظارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افرادی که امروز در این جلسه شرکت نکردند و گفته‌اند جلسه داریم، بدانند این جلسه مهم‌تر بوده است، چه استدلالی دارند در حالی که قبلا هم این کار را تکرار کرده‌اند.

استاندار کرمان تصریح کرد: مسئله‌ای که اکنون مردم از آن رنج می‌برند بحث گرانی است و مردم احساس می‌کنند در این زمینه کنترلی هم وجود ندارد.

فدایی عنوان کرد: مسئولان باید به مردم توضیح دهند که منشأ این گرانی‌ها کجاست و چه‌ میزان مربوط به استان بوده و چه میزان با نظارت حل می‌شود همچنین چه میزان نظارت در آن تأثیری ندارد.

وی گفت: باید یک فضایی را ایجاد کنید که به سوالات مردم پاسخ داده شود و یک ارتباط مستقیم با مردم هم برگزار کنید و نشست‌های خبری با رسانه‌ها در این زمینه داشته باشید .

مقام عالی دولت در استان کرمان بیان داشت: وقتی تولیدکننده قیمت کالای خود را ظرف یک ماه برای مصرف‌کننده سه بار  تغییر داده است این موضوع که دیگر دست ما نیست.

وی تاکید کرد: آن نظارت‌هایی که باید از سوی ما صورت گیرد باید تشدید شود و حداقل مردم باید این نظارت‌ها و کنترل‌ها را ببینند و احساس کنند که وجود دارد.

فدایی با اشاره به اینکه مردم هنوز قیمت‌های رسمی را نمی‌دانند، گفت: امروز با نرم‌افزارهای موبایلی، اپلیکیشن‌ها، سایت‌های دستگاه‌های اجرایی و یا با همان شیوه‌های قدیمی مانند برچسپ و اتیکت می‌توانید قیمت‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم باید از قیمت‌های واقعی اطلاع داشته باشند، خاطرنشان کرد: بارها به من اطلاع داده‌اند قیمتی که در بازار وجود دارد با قیمتی که شما اعلام کرده‌اید متفاوت است و این هم یک مشکل دیگری که با آن روبه‌رو هستیم و باید در این زمینه‌ها در ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیری شود.

فدایی ابراز داشت: نمی‌دانم چرا ما نمی‌توانیم به‌طور مرتب و آنلاین مردم را در جریان قیمت‌ها قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های تنظیم بازار همفکری است، اضافه کرد: برخی از دوستان در جلسه حضور دارند اما بودن یا نبودن‌شان در جلسه فرقی ندارد زیرا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند در حالی که باید در جلسه همه همفکری کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: میزان بازرسی‌های انجام شده از اصناف استان کرمان به نسبت تعداد واحدهای صنفی کم است و میزان بازرسی‌ها از بازار در استان کرمان در آبان ماه باید به 50 درصد میزان فعلی خود افزایش یابد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان تنظیم بازار بازار گرانی استاندار کرمان تنظیم بازار قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد