Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله عبدالملکی امروز در آئین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کاریابی چهارمحال و بختیاری در شهرستان اردل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال باید 500 مرکز نیکوکاری کاریابی در کشور راه‌اندازی شود که تاکنون 200 مرکز فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است ما هم در کمیته امداد برنامه‌های اشتغال خود را براساس مردم توسعه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز نیکوکاری کاریابی محلی برای تجمع افراد خیری است که می‌خواهند برای اشتغال محرومان کار کنند و این افراد حتما نباید منابع مالی هنگفت داشته باشند بلکه خیلی از این افراد نیروهای بازنشسته هستند که می‌توانند در طرح‌های اشتغال مددجویان نظارت داشته باشند.

عبدالملکی اضافه کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تأمین سرمایه مشارکتی و تسهیلات از دیگر کمک‌هایی است که این خیرین برای حمایت از اشتغال محرومان انجام می‌دهند.

وی گفت: مراکز نیکوکاری کاریابی مرکزی برای هم‌افزایی بین منابع کمیته‌امداد و منابع مردمی برای اشتغال است و این همکاری برای اولین بار است که بین حاکمیت و مردم شکل می‌گیرد.

راه‌اندازی 10 مرکز نیکوکاری کاریابی در چهارمحال و بختیاری

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز نیکوکاری کاریابی در اردل با هدف ایجاد اشتغال در خانواده‌های نیازمند و همچنین شناسایی این خانواده‌ها در این شهر راه‌اندازی شده است.

علی ملک‌پور اضافه کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد اشتغال و توانمندسازی مددجویان است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه امسال ما در حوزه اشتغال برای چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی 10 مرکز نیکوکاری کاریابی در شهرستان‌های مختلف این استان است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ره حجت الله عبدالملکی اشتغال چهارمحال و بختیاری کمیته امداد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر کمیته امداد شهرستان گفت: تعداد ۵ قلم جهیزیه شامل: یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی در بین نوعروسان مددجوی مورد حمایت این نهاد اهداء شد.
رستمی ادامه داد: در سال جاری ۹۲ مورد جهیزیه به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شده است.
محمدی، فرماندار شهرستان چرداول هم گفت: ترویج ازدواج آسان، کاهش تجرد، حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده از مهمترین اهداف نهاد‌های مختلف حمایتی از جمله کمیته امداد است و این اقدامات در شهرستان تدوام خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۵۱۲ هزار فرزند یتیم در کشور/۸ هزار مرکز نیکوکاری در کمیته امداد فعال است
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور