Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال، از آمادگی ارومیه برای میزبانی یکی از رویدادهای جهانی والیبال بعد از پایان همه‌گیری کرونا را ارائه دادیم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی افزود: این دیدار و گفت‌وگو با رئیس فدراسیون والیبال به منظور نحوه برگزاری ادامه لیگ برتر و آمادگی ارومیه برای میزبانی متمرکز لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دیدار همچنین، در مورد خواسته مردم و هواداران والیبال شهر ارومیه، پیشنهاد میزبانی یکی از رویدادهای جهانی و بین‌الملی والیبال از جمله مسابقات جهانی رده‌های سنی نوجوانان یا جوانان، مسابقات کاپ آسیایی «AVCcup» و یا لیگ ملت‌های جهان بود که در صورت مساعد شدن شرایط برگزاری و پایان یافتن بیماری منحوس کرونا و اعطای میزبانی به کشور ایران مطرح کردیم.

رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: شهر ارومیه با داشتن زیرساخت‌های مناسب و تجربه برگزاری مسابقات مختلف از جمله هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در سال گذشته و همچنین سخت‌افزارهای مناسب برای اقامت تیم‌هاست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی میزبانی ارومیه پیمان رضایی لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد