Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای عالی مشورتی فدراسیون وزنه برداری در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه شورای عالی مشورتی در محل فدراسیون برگزار شد. در این نشست علی مرادی (رئیس)، داوود باقری (نایب رئیس)، محسن بیرانوند (دبیر)، محمدحسین برخواه (سرمربی تیم ملی)، محمدرضا کاظمی نژاد (دبیر شورا)، همایون بسطامی (رئیس کمیته فنی)، کوروش باقری (قهرمان جهان و سرمربی سابق تیم ملی)، بهداد سلیمی (عضو شورای مشورتی)، مهران رئیسی (رئیس کمیته استانها) و محسن جلیلی (رئیس کمیته مسابقات) حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه درباره کم و کیف برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و شرایط آن بحث و تبادل نظر شد. تاکید ویژه نشست بر رعایت استانداردهای بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی نهادهای ذیربط جهت حفظ سلامتی اعضای حاضر در این اردوها بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد