Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@10:23:00 GMT

ضرورت برخورد شديد با اراذل و اوباش

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۷۵۴

ضرورت برخورد شديد با اراذل و اوباش

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برخی‌ها به دنبال زیر سوال بردن کار‌های نیروی انتظامی هستند تا امنیت موجود از بین برود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» امروز در نشست خبری رونمایی از کتاب‌های تدوین شده این سازمان، با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی افزود: کارکنان ناجا با ازخودگذشتگی و ایثار، نظم و امنیت را از مرز تا داخل شهر‌ها برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در ایران با وجود وضعیت بحرانی غرب آسیا گفت: این امنیت را مدیون رشادت‌های نیرو‌های مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی هستیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: همه می‌دانیم نیرو‌های مسلح تحت نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال رسیدن تراز نظام جمهوری اسلامی هستند و رهبر انقلاب اسلامی بیش از هر کس دیگر بر نیرو‌های مسلح اشراف دارند.
حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: امروز مردم به درستی، امنیت کشور را متأثر از تلاش‌های سبزپوشان ناجا می‌دانند.
وی به طرح «ناظر» اشاره و بیان کرد: من بار‌ها گفته‌ام و امروز هم می‌گویم که طرفدار طرح ناظر و همچنین به شدت موافق مبارزه با اراذل و اوباش هستم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: کسی که چاقو و قمه دست بگیرد و باعث رعب و وحشت شود، باید با او برخورد شود.
حجت‌الاسلام ادیانی گفت: در طرح ناظر، مأموران با کسی برخورد نمی‌کنند، اما نمی‌توانند موضوعات را نادیده بگیرند و از ارزش‌های اسلام حفاظت نکنند؛ در طرح ناظر با طرح‌ها و ایده‌های دیگر به کسانی که اقدام به بی‌حجابی می‌کنند، هشدار داده می‌شود.
وی افزود: نیروی انتظامی از کسانی که اقدام به تخریب این نیرو می‌کنند، هراسی ندارد؛ اینکه امروز رسانه‌های معاند و کشور‌هایی که با ادعای حمایت از حقوق بشر، ده‌ها هزار نفر را می‌کشند در فضای مجازی و رسانه علیه ناجا تبلیغ می‌کنند، نمی‌تواند بر عملکرد نیروی انتظامی تأثیر منفی بگذارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فلسفه وجوی پلیس را حفظ امنیت دانست و گفت: اگر ارزش‌های هر کشوری توسط شهروندان به رسمیت شناخته نشود و به آن تعرض شود، باید با آن افراد برخورد شود.
حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: انسان‌های شرور در هر کشور به دلایل مختلف به وجود می‌آیند. آیا در آمریکا کسانی که اقدام به تخریب می‌کنند، کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند؟
وی افزود: حجاب، نظم، امنیت و تعرض نکردن به نظم و امنیت یک ارزش است و اگر در بین 80 میلیون ایرانی، دو هرار نفر شرور باشند و به خانواده‌ای تعرض شود، اعضای آن خانواده چه حسی پیدا می‌کنند؟ آیا از پلیس درخواست نمی‌کنند تا با آن شرور برخورد شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز با وجود تمامی مشکلات، امنیت در کشور ما وجود دارد و برخی‌ها به دنبال زیر سوال بردن اقدامات نیروی انتظامی هستند تا امنیت موجود از بین برود.
حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به حمایت برخی سلبریتی‌ها از مجرمان و اراذل و اوباش گفت: این افراد یک سری آدم‌های بی‌خرد و نادان هستند که در همه مسائل دخالت می‌کنند؛ عقل می‌گوید هر کشوری ارزش‌هایی دارد که باید از آن‌ها حفاظت شود و اگر کسی به این ارزش‌ها تعرض کند، باید با او برخورد شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش در هر محل به دنبال اعمال قدرت هستند و زورگیری می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ضرورت اراذل رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حجت الاسلام ادیانی اراذل و اوباش برخورد شود ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»

دریافت 10 MB کد خبر 6080026

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • واکنش به یک مرگ در ساختمان وزرا؛ مساله حجاب بود؟
  • مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • (ویدیو) دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم