Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان بهزیستی گفت: با کمک بنیاد مستضعفان 300 میلیارد ریال برای پرداخت کمک هزینه معیشتی هزار خانوار مددجوی بهزیستی در کشور در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، وحید قبادی دانا در مراسم اهدای اقلام ضروری به مددجویان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس افزود: این کمک هزینه معیشتی به مستمری بگیران و پشت نوبتی‌ها بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی و سامانه درنظر گرفته شده، اختصاص پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه معیشتی پرداختی برای هر خانوار مددجوی بهزیستی 300 هزار تومان خواهد بود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این کمک‌ها در آستانه اعیاد ماه ربیع در نظر گرفته شده و ریاست سازمان کمیته امداد نقش موثری در همکاری با بنیاد مستضعفان در اختصاص این مبالغ داشته است.
قبادی دانا از اهدای اقلام معیشتی و کمک به ساخت مسکن برای یکهزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در شهر‌های چابهار و قصر بند در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این هدایا 13 میلیارد و 600 میلیون تومان خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین کمک هزینه ساخت 140 واحد مسکونی به مددجویان جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد و تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و ویلچر برقی و اقلام منزل مانند یخچال و چرخ خیاطی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای تامین این اقلام بنیاد مستضعفان 150 میلیارد ریال اختصاص داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بنیاد مستضعفان در شرایط کرونا تا کنون 175 میلیارد تومان به شیوه‌های مختلف مانند کمک هزینه لوازم بهداشتی مددجویان، کمک هزینه لوازم بهداشتی کودکان کار و خیابان و کمک هزینه معیشتی کارکنان مراکز سالمندان و معلولان به مددجویان بهزیستی کمک کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت هزینه معیشتی کمک هزینه معیشتی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: شرکت گاز استان برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، هزینه  لوله کشی گاز تعداد ۳۰۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تقبل و به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

پروین محمدپوری با قدردانی از اقدام خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان ، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات این قشر دانست  و با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت گاز تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی