Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه پیام یوم الله ۱۳ آبان باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود، گفت: در یوم الله ۱۳ آبان باید عظمت جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(30 مهر) در در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان و ولادت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم درسی از مکتب دین و سیره و منش پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران اسوه استکبار ستیزی است، افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا امروز تمامی امکانات و توان خود را علیه نظام مقدس اسلامی به کار گرفته است.

 

وی با تقدیر از مقاومت ملت ایران، افزود: تاکنون ملت ایران در سایه ولایت مداری، حفظ وحدت و همدلی و تکیه بر اعتقادات و ارزش های دینی والهی در برابر توطئه های دشمنان سربلند ایستاده است.

 

حجت الاسلام شهرخی با بیان اینکه امروز دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی به نقطه اوج خود رسیده است، افزود: ولایت مداری، تقویت وحدت وهمدلی و تکیه بر ظرفیت های داخلی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) نیز رسالت خود را در مقطعی آغاز کرد که ستم جامعه بشریت را فرا گرفته بود، مردم فریادرسی نداشتند و چاره‌ای جز پذیرش ظلم نبود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: تعصبات قومی و قبیله ای حاکم در آن زمان وجود داشت و پیامبر (ص)با بعثت خود صخره سنگین جهالت را شکافت و بن بست ها را گشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سیره نبی مکرم اسلام مهم ترین اسوه مقابله با توطئه های دشمنان است، فازود: پیامبر اسلام (ص) ثابت کرد می‌توان به جنگ استکبار و رذالت ها رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تاسی از این سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) در مقابل ظلم مستکبران ثابت قدم ایستاده است.

 

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به در پیش رو بودم یوم الله 13 آبان، افزود: باید پیام 13 آبان که همان استکبار ستیزی و حفظ وحدت و همدلی است به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود.

 

وی بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از فرصت یوم الله 13 آبان برای نمایش عظمت و اقدار نظام مقدس اسلامی بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در قالب های چون شغر، هنر، سرود و تواشیح و همچنین برپایی نمایشگاه ها های مختلف پیام‌های یوم الله 13 آبان برای مردم بازگو شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: در خصوص برگزاری مراسم در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی، با توجه به برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی وحدت یوم الله 13 آبان جمهوری اسلامی ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی افزود: تنبیهی که از جمهوری اسلامی بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد آمد در پاسخ به خطاکاری های این رژیم نسبت به ملت ایران بود زیرا مستشاران نظامی ایران را که به دعوت رسمی سوریه فعالیت داشتند به شهادت رساند.

وی اظهار داشت: خطای بزرگ حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی در دمشق در عرف بین الملل و اصولا حمله به کنسولگری و سفارت یک کشور در کشور دیگر به منزله حمله به خاک کشوری است که کنسولگری آن مورد تهاجم قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای عزت اسلامی و شدت بر کفار و بر مبنای اینکه باید در برابر کفار و مستکبران شدید بود، مطابق ضوابط بین المللی پاسخ رژیم صهیونیستی را داد.

وی افزود: اولین ثمره بزرگ این کار جمهوری اسلامی، عزت، شرافت و کرامت اسلامی ملت ایران و و دیگر امت اسلامی است، زیرا می دانیم تهاجم های رژیم صهونیسیتی صرفا متوجه ملت ایران نیست بلکه متوجه اسلام و امت اسلامی است.

حجت الاسلام علیمرادی گفت: یکی دیگر از پیام های برجسته این عملیات این بود که توان دفاعی و بازدارندگی رژیم صهیونیستی یا تمام شده یا رو به اتمام است زیرا این عملیات غافلگیرانه نبود و نزدیک به ۱۳ روز این رژیم در آماده‌باش کامل به سر می برد و باوجود این آماده باش و حمایت های برخی از رژیم های مزدور وابسته انجام شد.

وی تصریح کرد: باوجود حمایت همه جانبه رژیم مستکبر آمریکا و برخی از دول غربی از رژیم صهیونیستی، این عملیات تمام و کمال به اهداف مورد نظر دست یافت و بنا به اظهارنظر کارشناسان بیش از آنچه انتظار می رفته دستاورد داشته است.

حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: دیگر دستاورد این عملیات نیز این بود که به جهان نشان داد توان و قدرت جمهوری اسلامی تا کجاست و بازدارندگی ادعایی رژیم صهونیستی رو به زوال یا زایل شده است.

وی افزود: این عملیات نشان داد آنچه تاکنون این رژیم اعلام می کرده ادعای پوشالی و تار عنکبوتی بیش نبوده و با همین هیاهو و جنجال ها خود را نشان می داده و قبل از این نیز حماس این حقایق را نسبت به رژیم صهیونیستی در عمل اعلام کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در عملیات وعده صادق خطاکار تنبیه شد، سیلی خورد و به‌یقین، اثر این تنبیه و اطمینان به اینکه اگر تکرار شود تنبیه سخت تری دریافت می کند، نقش بازدارندگی از سوی رژیم صهیونیستی خواهد داشت و این مایه امنیت جمهوری اسلامی، امنیت منطقه و امنیت همه کسانی که در خط مقدم مقاومت اسلامی هستند، است.

وی اظهار داشت: اثر دیگر امنیتی این عملیات این است که آنان که امید به موفقیت رژیم صهیونیستی داشته اند، امیدشان کاهش پیدا می کند لذا حمایتشان نیز کم و موجب می شود شرارت های این رژیم کاهش پیدا کند زیرا حمایت هایی را که دریافت می کرده به نسبت گذشته دریافت نکرده و مایوس می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود