Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:17:21 GMT

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۸۶۱

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان قزوین

بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایان هفته و تا روز شنبه در استان قزوین جو پایداری را شاهد خواهیم بود و آسمان استان صاف است.

وی ادامه داد: بادهای شمالی در استان قزوین وزش دارند و در ارتفاعات پدیده مه وجود خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از روز شنبه بادهای جنوبی در استان جریان خواهند داشت و پیش بینی می‌شود در شهرهای صنعتی استان غلظت آلاینده‌ها نسبت به روزهای عادی به صورت جزئی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی یادآور شد: هر ساله در مهر ماه و اوایل پاییز با وزش بادهای جنوبی پدیده گرد و غبار را شاهد هستیم و امسال نسبت و غلظت این رویداد تفاوت چندانی با سالهای گذشته ندارد، با این حال پیشبینی می‌کنیم که از روز شنبه هفته آتی با وزش بادهای جنوبی مقدار غبار و آلاینده‌ها در استان تا حدودی افزایش داشته باشند.

کد خبر 5053560

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی قزوین آلاینده ها ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان