Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات پالایشگاه کرمانشاه، با حضور جمعی از حقوقدانان بسیجی  نشستی با محور محکومیت عادی‌سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در ابتدای این نشست ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوقدانان، دفاع از حقوق مسلمانان و امت اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول بهرامی‌پور افزود: این امر نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.

وی با بیان اینکه این نشست به نمایندگی خیل عظیم حقوقدانان بسیجی استان برگزار شده است، گفت: اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی به ثبت رساندند، ننگی تاریخی برای آنهاست.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب این کار، خیانت به اسلام، جهان عرب و آرمان فلسطین است و ما امیدواریم این کشورها از کار خود پشیمان شوند.

بهرامی‌پور با اشاره به این موضع که برخی از این کشورها در حفظ و ماندگاری خود با مشکل مواجه هستند ولی می‌خواهند رژیم صهیونسیتی را حفظ کنند، تأکید کرد: این کشورها قطعا به اهداف خود نخواهند رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در محکومیت اقدام این کشورها قرائت شد و همچنین از چند تن از بسیجیان حقوقدانان که در عرصه یاری به مستضعفین و کمک‌های مؤمنانه فعال هستند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسلام کشورهای عربی خلیج فارس سازمان بسیج حقوقدانان رژیم صهیونسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران