Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل و نقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم جنوب شرق استان تهران است.

حسین عباسی فرماندار پیش از ظهر چهارشنبه ۳۰ مهرماه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های راه آهن گفت: اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای تهران- ورامین – پیشوا منوط به تکمیل پل‌های روگذر در حال احداث بر روی راه آهن سراسری تهران مشهد است که این مهم با تعامل مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل و نقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم پیشوا و جنوب شرق استان تهران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: قطار سراسری تهران – مشهد و قطار حومه‌ای تهران_ورامین – پیشوا در هنگام عبور از شهرستان پیشوا، با مسیرهای اصلی و فرعی و جاده‌های دسترسی روستایی برخورد می‌کند که طی سال‌های گذشته در برخی از این تقاطع‌ها زیرگذر احداث شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: به منظور تردد خودروها به مرکز شهرستان پیشوا، در دو مسیر اصلی روستای قلعه‌سین و محمدآباد به پیشوا، ایستگاه سوزنبانی احداث شده که برای اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای، لازم است که این ایستگاه‌های سوزنبانی برچیده شده و دو پل روگذر که هم‌اکنون در حال اجراست، احداث شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در اجرای این دو پروژه مهم، مسائلی از قبیل دسترسی محلی و تأمین نظر مسئولان محلی مورد توجه قرار گرفت ولی به دلیل کمبود اعتبارات، تکمیل آن سال ها با تأخیر مواجه شد هر چند که می توان در شرایط پیش روی کشور، با تدابیر مدیریتی و افزایش همکاری های بین بخشی پروژه های عمرانی را پیش برده و در جهت رضایتمندی مردم گام برداشت.

وی اظهار کرد: تکمیل دو پل روگذر در چهارراه محمدآباد و قلعه سین از پروژه های مهم راه آهن در شهرستان پیشواست و به دلیل مشکلاتی که برای تردد مردم دارد باید هرچه سریعتر عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: تعریض ورودی ایستگاه راه آهن به منظور رفاه حال مسافران، در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و لازم است تا شرکت راه آهن با اخصاص بخشی از فضای در اختیار خود برای ایجاد پارکینگ، مشکل مردم را رفع کند.

فرماندار شهرستان پیشوا یادآور شد: به منظور تأمین نظر مسئولان شهرستان و رفع معارضین مورد نیاز برای اجرای این دو پروژه مهم، به همکاری مناسب بین مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری نیاز است که این مهم با برگزاری جلسات تخصصی و هماهنگی محقق می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه آهن شهرستان پیشوا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

علیرضا توری در بازدید از تنها کشتارگاه دام بستان آباد که با حضور مسئولان بهداشتی، دامپزشکی،محیط زیست و شهرداری صورت گرفت گفت: وضعیت بهداشتی عمومی و محوطه این کشتارگاه قابل قبول نبوده و نیازمند اصلاح و بهسازی است.

وی با بیان اینکه خودروی یخجال دارحمل گوشت و اصلاح سیستم پیش سرد واشتعال مسئولان فنی در این کشتارگاه ضروری است افزود:این کشتارگاه در محدوده جغرافیایی شهر بستان آباد قرار دارد باید هرچه زودتر به خارج از شهر انتقال یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال