Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب  با اشاره به مشکلات اقتصاد ی مردم و گرانی، اظهارداشت: مشکلات اقتصادی مردم همچنان باقی است و متاسفانه دولت برای آن اقدامی نمی‌کند.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی دائماً وعده می‌دهد و با اینکه مسئول حفظ ارزش پول ملی است اما به گونه ای سخن می‌گوید که نتیجه آن گرانی بیشتر ارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: دولت کسی را که مسئول افزایش نرخ دلار از ۱۱ هزار تومان به ۳۸ هزار تومان است کنار نمی‌گذارد و حتی سیاستی را به او ابلاغ نمی کند تا این وضعیت پایان یابد.

 بادامچیان ادامه داد: گرانی‌ها از یک سو و از سوی دیگر، ضعف مدیریت و نارضایتی تراشی در برخی دستگاه‌های دولتی به آسانی قابل درک است ولی متاسفانه دولت به جای حل این مشکلات مطالبی می گوید که مراجع و روحانیت را نیز  ناراضی‌تر می‌کند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: سقوط اخلاقی و ارزشی حکمرانان آمریکا در مناظرات تلویزیونی دو نامزد ریاست‌جمهوری کاملا آشکار است که در واقع نشانه سقوط و زوال نظام لیبرال سرمایه داری آمریکا است.

 بادامچیان تصریح کرد: برخی هنوز در ایران تصور می کنند که انتخابات آینده آمریکا می‌تواند نقش موثری در ایران داشته باشد، این تصور غلط هم مثل بقیه تصورات بی منطق این افراد به زودی آشکار می کند که سیاست استکباری و سلطه درحال زوال آمریکا جز ایجاد مزاحمت کاری نمی تواند بکند و اگر دولتمردان با نهایت قدرت متکی به ملت بر اساس رهبری امامت روحیه خود را بازنگری کنند آمریکا جز تسلیم شدن در برابر خواست ملت‌ها و از جمله ملت بزرگ ایران راهی نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره ۲۷ مهر  و لغو تحریم تسلیحاتی ایران گفت: ایران اسلامی با اقتدار به سلاح‌های اختراعی و بازسازی شده خود تکیه دارد و ملت، پشتیبان سیاست‌های رهبری است.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ، از ارمنستان خواست به حقوق حقه مردم قره باغ احترام بگذارد و از دولت باکو درخواست کرد که موضوع را از طریق تدبیر و بر اساس حکمت پیگیری نماید.

 بادامچیان گفت: ناامنی در دو کشور فوق به زیان هر دو ملت است و جمهوری اسلامی ایران می تواند برای آن دو کشور میانجی‌گری کند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از همه کسانی که در ماه های محرم و صفر با رعایت اصول بهداشتی در برابر ویروس کرونا، به نظر ولی امر مسلمین و فرزند به حق امام حسین علیه السلام عمل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

بادامچیان گفت: اعضا و طرفداران موتلفه اسلامی وظیفه دارند، در سطح کشور  همگان را به استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورات بهداشتی تبلیغ و ترغیب کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات اقتصاد بانک مرکزی ارزش پول ملی نرخ دلار ارز بانک مرکزی گرانی بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پس از نبرد طوفان الاقصی نتایج جنگ دیگر جدا از هم نبوده و تمام جبهه‌های محور مقاومت از یکسو و میدان‌های شر از سوی دیگر با هم متحد شده‌اند.

به گزارش ایسنا، «شیخ حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: نبرد طوفان الاقصی واقعیتی را که تا پیش از این برای ملت‌های منطقه پنهان بود، فاش کرد و آن واقعیت یکی بودن میدان‌ها چه در محور شر به رهبری آمریکا و چه در محور مقاومت است که جمهوری اسلامی ایران به منزله نوک پیکان آن است. بر این اساس، دیگر پیروزی جداگانه و انفرادی یا شکست جدا وجود ندارد و این در طول شش ماه جنگ جاری میان رژیم صهیونیستی و جبهه‌های مقاومت نمایان شده است.

به گزارش سایت «العهد»، البغدادی در دیدار با جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه شهر مشهد گفت: درست نیست به جنگ جاری با این رژیم موقت به این شکل نگاه کنیم که برخی در آن مشارکت دارند و برخی نظاره‌گر هستند، همه مشارکت دارند اما نقش‌ها متفاوت است، همانگونه که آمریکا نوک پیکان محور شر و شرکت‌کننده اصلی در حملات اسرائیل است، جمهوری اسلامی ایران هم نوک پیکان محور مقاومت است و بدون آن جبهه‌های مقاومت نمی‌توانند ادامه دهند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله در پایان نیز گفت: اسرائیل بدون تسلیحات و بودجه آمریکا تمام شده بود و پرچم سفید را برافراشته بود، تمام این زورگویی‌ها دلیل حمایت نامحدود از این رژیم موقت است، آمریکا از همان روز اول با ناوگان‌های خود آمد و یک کریدور کمک‌رسانی برای این رژیم ایجاد کرد، با این وجود نتوانست از این رژیم و شکستش در برابر جبهه‌های مقاومت حمایت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به حمله ایران به اسرائیل؛ به شدت نگران هستم
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به حمله ایران به اسرائیل
  • در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • بادامچیان: اسرائیل هم اکنون در حال انحلال است
  • واکنش بادامچیان به اظهارات سید حسن نصرالله درباره انتقام ایران از اسرائیل
  • دلیل اصلی گرانی طلا و سکه در بازار مشخص شد | آرامش به بازار برمی گردد؟
  • نمایندگان باید به دنبال تحول در مجلس دوازدهم باشند