Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی اتحادیه جهانی دو ماه مانده به زمان برگزاری مسابقات اعلام می‌کند که رقابت‌ها حتماً برگزار می‌شود، دیگر زمانی برای انتخابی باقی نمی‌ماند.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شروع اردوهای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی گفت: بعد از 9 ماه که کشتی‌گیران در اردو حضور نداشتند، چند روزی است برای حضور در مسابقات تمرینات گروهی را شروع کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند برای حضور در مسابقات جهانی به آمادگی نسبی برسند. طبیعی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، کشتی‌گیران با افت نسبی روبه‌رو شده باشند اما این چند وقت حضور در اردوها می‌تواند به آنها کمک کند.

وی در مورد عدم حضور علیرضا کریمی در مسابقات جهانی اظهار کرد: علیرضا کریمی یکی از سرمایه‌های خوب ما در کشتی است. او مدتی پیش از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. معمولاً کشتی‌گیرانی که عمل جراحی می‌کنند باید دوره نقاهت بعد از جراحی را به خوبی سپری کنند تا مصدومیت‌شان تشدید نشود. ما هم اصرار نداریم که او خیلی زود به میدان برگردد، به این خاطر که المپیک را پیش رو داریم و کریمی نباید ریسک کند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در مورد انصراف آمریکا از حضور در مسابقات جهانی و همچنین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی روسیه در مورد عدم برگزاری مسابقات جهانی گفت: این رقابت‌ها در شرایطی برگزار می‌شود که ویروس کرونا همه دنیا را درگیر کرده است اما اتحادیه جهانی تصمیم به برگزاری این رقابت‌ها گرفته است. البته اتحادیه جهانی اعلام کرد که اگر 70 درصد کشورها موافق برگزاری مسابقات باشند، این رقابت‌ها برگزار می‌شود که این تعداد اعلام آمادگی کردند. در مورد انصراف آمریکا هم باید ببینیم این خبر تا چه اندازه رسمی است و آیا ممکن است تغییر و تحولاتی ایجاد شود.

کاوه تأکید کرد: تمامی کشورها با شرایط خاصی در مسابقات شرکت می‌کنند. به عنوان مثال قزاقستان اعلام کرده که با شرایط ویژه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. ما هم فعلاً تمرینات را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم در نهایت برای حضور در مسابقات جهانی چه تصمیمی خواهیم گرفت. اگر مسابقات برگزار شود که کشتی‌گیران آمادگی کامل دارند و اگر هم لغو شود، آنها ضرر نمی‌کنند به این خاطر که چند روزی تمرین کرده‌اند. آن کاری که به صلاح است را در شرایط فعلی انجام می‌دهیم و در آینده باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتقادها به عدم برگزاری مسابقات انتخابی اظهار کرد: ما زمان زیادی برای برگزاری انتخابی نداریم و با توجه به اینکه میدان المپیک را پیش رو داریم، انتخابی را برای آن زمان گذاشته‌ایم. البته به صورت محدود در دو وزن انتخابی انجام می‌شود. وقتی اتحادیه جهانی دو ماه مانده به زمان برگزاری مسابقات اعلام می‌کند که رقابت‌ها حتماً برگزار می‌شود، دیگر زمانی برای انتخابی باقی نمی‌ماند. در رأس فدراسیون تا تمامی اعضای کادر فنی معتقد به برگزاری انتخابی بوده و هستند اما وقتی زمان نداریم، این انتقادها کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن کاوه سرپرست تیم ملی کشتی آزاد رقابت های جهانی کشتی انتخابی کشتی حضور در مسابقات جهانی برای حضور در مسابقات تیم ملی کشتی آزاد برگزاری مسابقات اتحادیه جهانی برگزار می شود رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در حالى كه تيم ملى كشتى آزاد ايران در سه وزن ٥٧، ٧٤ و ٩٧ موفق به كسب سهميه المپيک از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نشده بود، امروز‌ سه آزادکار ایرانی برای به دست آوردن این سهمیه ها در قرقیزستان و در چارچوب مسابقات گزینشی قاره آسیا روی تشک رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

ویدئو: 330386

این ملی پوش سبک وزن کشتی آزاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

این اتفاق کشتی آزاد ایران را با یک شوک صبحگاهی مواجه کرد و حالا فقط برای کسب سهمیه در این وزن یک رقابت سخت تر و گزینشی المپیک جهانی در ترکیه باقی مانده است.

یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو هم امروز برای صعود به فینال و کسب سهمیه تلاش می کنند.

دیگر خبرها

  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک