Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:26:07 GMT

نرخ یورو در بازار ارز روسیه از ۹۲ روبل فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۴۷۴

نرخ یورو در بازار ارز روسیه از ۹۲ روبل فراتر رفت

بر اساس اطلاعات منتشر شده از معاملات بازار ارز مسکو، نرخ ارز یورو در صرافی های این کشور ۰.۷۲ درصد افزایش یافت و به ۹۲.۰۵۲۵ روبل رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس اطلاعات منتشر شده از معاملات بازار ارز مسکو در روز سه شنبه، نرخ ارز یورو در صرافی های این کشور 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

72 درصد افزایش یافت و به 92.0525 روبل رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تا ساعت 1:10 بعد از ظهر سه شنبه، یورو با 0.58 درصد افزایش به 91.925 روبل افزایش یافت، در حالی که نرخ ارز دلار با 0.27 درصد افزایش به 77.8775 روبل رسید.

در بورس لندن نیز قیمت قراردادهای آتی نفت خام برنت برای تحویل در دسامبر 2020 با 0.07 درصد کاهش به 42.59 دلار برای هر بشکه رسید، در حالی که قیمت قراردادهای آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 0.07 درصد افزایش به 41.09 دلار در هر بشکه رسیده است.

خسارات 6 تریلیون روبلی ویروس کرونا به بخش خرده فروشی روسیهکاهش ارزش روبل روسیه در برابر یوروروسیه: روبل با وجود نوسانات فعلی بهبود خواهد یافت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت یورو اخبار روسیه قیمت یورو اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۳ تومانی به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و حواله آن با کاهش ۵۸ تومانی نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته افزایش بسیار اندکی داشت.

کد خبر 6085671 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • یورو رکورد زد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه