Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: طرح رفع حادثه و تعویض شیرآلات رینگ غربی آب‌رسانی شهر قم ۲۴ ساعت زودتر از طرح اولیه آن و در کمتر از ۴۸ ساعت انجام و تا عصر امروز به پایان می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی جان صادق پور ظهر  امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از طرح رفع حادثه تعویض شیرآلات رینگ غربی آب‌رسانی استان قم اظهار داشت: این طرح با همکاری مردم؛ معاونت عمرانی استانداری؛ شهرداری و بسیج و نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های استان با موفقیت و زودتر از زمان مقرر تا عصر امروز پایان خواهد یافت درمجموع 700 نفر در اجرای این طرح فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ذخیره‌سازی آب توسط مردم میزان مصرف آب طی دو روز گذشته در مناطق تحت تأثیر بیش از دو برابر افزایش‌یافته است هم‌چنین با اجرای این طرح حادثه نشت خط انتقال 1400 میلی‌متر رفع و شیرآلات و اتصالات فرسوده نیز تعویض شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: رینگ غربی آب‌رسانی شهر قم مناطق 2، 3، 6 و بخشی از منطقه هفت شهر قم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

معاون آب‌وفاضلاب کشور: ظرفیت منابع آبی شرب استان‌ها افزایش می‌یابدانتقاد رئیس محیط زیست اردستان از دفن غیراصولی فاضلاب/ سلامت مردم و محیط‌زیست در خطر استایلام| خط انتقال فاضلاب "ایوان" با 10 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد

وی یادآور شد: در طول اجرای این طرح حتی یک نمونه اعتراض مردمی هم رخ نداده و بسیاری از شهروندان طی تماس‌های مکرر با شرکت آب مراتب تشکر خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

اقدام به‌موقع شرکت آبفا برای پیشگیری از بحران در قم

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم هم با اشاره به اقدامات مطلوب شرکت آبفا در مهار بحران قطعی آب ناشی از تعویض شیرآلات رینگ غربی آب‌رسانی قم گفت: اگر اقدام به موقعی برای اصلاحات 1400 میلی‌متر رینگ غربی قم رخ نمی‌داد با حادثه بحرانی و گسترده‌ای روبرو بودیم .

محسن بهشتی افزود: تلاش‌های اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب در رفع این حادثه جای تقدیر دارد آبفای استان ظرفیت مطلوبی در رفع حوادث گسترده آب‌رسانی در شهر قم دارد.

انتهای پیام/454/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای این طرح شرکت آب شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور موفقیت آمیز موشک‌های بالستیک‌ ایرانی از سامانه‌ پدافندی اسرائیل + فیلم

دریافت 33 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو می‌بینید که موشک های بالستیک‌های ایرانی موفق شدند از سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی عبور کنند.

کد خبر 844119 منبع: ایرنا برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران دفاع - پدافند خبر ویژه دفاع - موشک رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • بیش از 18 هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  •  نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • لحظه عبور موفقیت آمیز موشک‌های بالستیک‌ ایرانی از سامانه‌ پدافندی اسرائیل + فیلم