Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از برگزاری رقابت‌های انتخابی در تمامی اوزان برای حضور در مسابقات جهانی صربستان خبر داد. خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در نامه‌ای به رییس فدراسیون کشتی، بر برگزاری رقابت‌های انتخابی در تمامی اوزان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن نامه کادر فنی به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

احتراما، با استناد به جلسات مختلف کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جهان با حضور جنابعالی، قبل از شروع اردوی تیم ملی به استحضار می‌رساند، تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بر اساس مدعیان هر وزن و عملکرد آن‌ها در یکسال گذشته و حضوردر مسابقات قهرمانی جهان، حام تختی، آسیایی هند و تورنمنت‌های مختلف و نیز لیگ برتر بر این است که:

۱- برگزاری انتخابی در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم با شرایط اتحادیه با دو کیلوگرم ارفاق وزن در تاریخ اول آبان ماه سال جاری (قبلا اعلام شده بود) ۲- برگزاری انتخابی در وزن ۷۴ کیلوگرم با شرایط فوق در تاریخ ۸ آبان ماه سال جاری
۳- ضمناً در مابقی اوزان نیز قطعاً انتخابی برگزار و تاریخ و شرایط آن قبل از اتمام اردوی اول به استحضار حضرتعالی می‌رسد. بیشتر بخوانید: ۱۵ آبان زمان اعلام ترکیب تیم‌های ملی به اتحادیه جهانی کشتی انتهای پیام/ برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی آزاد انتخابی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی آزاد انتخابی کشتی تیم ملی کشتی آزاد فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی