Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@14:09:32 GMT

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۷۹۰

امروز چهارشنبه ۳۰ مهر آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن است. خبرگزاری میزان - سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای آن دسته از متقاضیان طرح کمک ودیعه اجاره مسکن که موفق به ثبت نام نشده بودند می‌توانند مجدد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ جهت ثبت نام در این طرح با مراجعه به بخش «تکمیل ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه» سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین پروانه اصلانی گفت: متقاضیانی که هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: ضروری است تمامی مستاجران فاقد مسکن دارای اجاره‌نامه رسمی با در اختیار داشتن کد رهگیری قرارداد محل اجاره خود جهت ثبت‌نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن تا تاریخ ۳۰ مهرماه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که داوطلب دریافت وام ودیعه مسکن شده و ثبت‌نام را انجام داده‌اند و هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کرده و در بخش مشاهده درخواست با ثبت کدملی، وضعیت خود را استعلام کنند. چنانچه امکان ورود برای آن‌ها مهیا نشد، با انتخاب فراموشی رمز عبور و دریافت کد برای متقاضیان این امکان فراهم خواهد شد.   طبق اعلام سامانه جامع اقدام ملی مسکن رقم این وام در تهران ۵۰ میلیون، ۸ کلانشهر بالای یک میلیون نفر، ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است که در دو مدل با سررسید یک ساله و ۳ ساله به بانک عامل بازپرداخت می‌شود.   در مدل بازپرداخت یک ساله، مستأجران در مدت این یک سال فقط سود تسهیلات معادل یک دوازدهم را پرداخت می‌کنند که مبلف اقساط ماهانه آن در تهران ۵۴۰ هزار، کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان است؛ اصل وام در پایان یک سال به بانک بازگردانده می‌شود.در مدل بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز اصل و سود وام با نرخ سود ۱۳ درصد مستهلک شده و رقم اقساط ماهانه آن برای وام ۵۰ میلیونی، ۱ میلیون و ۶۶۰ هزار، وام ۳۰ میلیونی ۹۹۶ هزار و ۴۲۹ و وام ۱۵ میلیونی ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. بیشتر بخوانید: آخرین مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن اخبار اقتصادی وام ودیعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن اخبار اقتصادی وام ودیعه سامانه طرح اقدام ملی اقدام ملی مسکن وام ودیعه مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: سید احمد موسوی به افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و امتیاز خود را در مشاورین املاک به صورت قولنامه ای واگذار می کنند اشاره کرد و افزود: واحد مسکونی به شخص ثبت‌نام کننده در این طرح واگذار می‌شود و تا تحویل واحد قابل واگذاری نیست.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از طریق مراجع قضایی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

وی به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تبعات احتمالی ناشی از انتقال یا خرید و فروش امتیاز طرح‌های مذکور و صیانت از حقوق شهروندی و مقابله با تخلفات این حوزه بر همکاری و هماهنگی و اقدام فوری دستگاه‌های مسئول در اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم تاکید کرد.

وی تشریح کرد: شهروندان تا زمانی که بحث سند واگذاری ملک مورد نظر به شکل رسمی انجام نشده است، از هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟