Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم گروهی های تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی بیشتر و رسیدن به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، برنامه بازی های خود در فیفا دی های پیش رو را اعلام کردند.

دو تیم عراق و بحرین که مهم ترین تیم های هم گروه تیم ملی ایران برای رسیدن به مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی قطر هستند. در فیفا دی های پیش رو برابر تیم های ملی امارات و ازبکستان به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این اتفاق در حالی می افتد که تیم ملی فوتبال ایران هنوز برنامه مدونی برای دوران پیش رو تا آغاز مجدد بازی های مقدماتی ندارد. این بی برنامگی تیم ملی در حالی اتفاق می افتد که در ماه پیش رو دو تیم بحرین و عراق بازی های تدارکاتی خود را برای این دو روز مشخص تثبیت کرده اند.

دو فیفا دی پیش رو، روزهای 12 و 22 نوامبر هستند که تیم های مختلف دنیا به برگزاری بازی های تدارکاتی مورد نیاز خواهند پرداخت. در این میان تیم ملی بحرین در روز 22 نوامبر (دوشنبه 26 آبان ماه) در امارات به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور خواهد رفت و عراقی ها نیز برای بازی تدارکاتی پیش روی خود با تیم ملی ازبکستان به توافق رسیدند.

با این حساب که دو تیم مهم و البته خطرناک حاضر در گروه ایران در ماه پیش رو یک بازی تدارکاتی خواهند داشت و به همین دلیل باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال چه تصمیمی خواهند داشت و چه برنامه ای برای آمادگی بیشتر بازیکنان تیم ارائه خواهند کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران پیش از این قرار بود در مهر ماه دو دیدار تدارکاتی داشته باشند اما این اتفاق به دلیل شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنان تیم ملی مالی نیفتاد و دومین بازی اسکوچیچ و بازیکنانش لغو شد. آنها در ابتدا در ازبکستان برابر این تیم به میدان رفتند و توانستند دو بر یک به پیروزی برسند اما در حالی که در محل برگزاری دیدار دوم خود یعنی آنتالیای ترکیه اردو به پا کردند موفق نشدند برابر تیم ملی مالی به میدان بروند.
در حال حاضر در جدول رده بندی مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، تیم ملی عراق با 11 و بحرین با 9 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و تیم ملی ایران نیز با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد و این بدان معناست که تیم ملی ایران برای صعود کم دردسر به مرحله باید برابر دو تیم مهم خود یعنی عراق و بحرین به برتری برسند.

 

بیشتر بخوانید:

وحید هاشمیان: اگر ویلموتس می ماند، از تیم ملی جدا می شدم؛ فوتبال ایران آینده تاریکی دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران فیفا دی تیم ملی دو تیم پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از دیدار ایران و ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی بسیار خوبی دارد. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 
وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم