Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@16:30:35 GMT

سهامداران شاروم بخوانند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۸۴۷

سهامداران شاروم بخوانند

اقتصادآنلاین-  هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربیننده امروز قرار گرفت. همچنین شاروم طی پنج روز کاری اخیر رشد سه هزار و۵۰۰ریالی را ثبت کرده است.

سهام شرکت پتروشیمی ارومیه در آخرین معاملات خود، عدد ۲۰۶۶۲ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی سه و نیم میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۰۶۶۲ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شاروم به رقم هفت میلیارد تومان رسید. همچنین ۱۰۰درصد از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۰میلیون برگه سهم (۱۲درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد سه میلیون سهم (۸۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

پربیننده ترین برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است مقصر اصلی سقوط بورس کیست؟/ آدرس غلط ندهید: بورس ریخت از بس جهشش مدیریت نشد! خودرو به حرکت درآمد/ صف فروش ایران خودرو در بورس امروز سبک شد بورس امروز در باتلاق فروش دست و پا می‌زند فلزات اساسی میزبان حقوقی‌ها در بورس امروز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام شرکت پتروشیمی ارومیه شاروم بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران سهام شاروم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته بحث واگذاری 1 درصد از سهام پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده است اما هر روز که می گذرد اتفاقات جدیدتری رخ می دهد.

امروز مصاحبه ای از سوی مدیر مالی بانک ملت منتشر شده که گفته از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم! او در ادامه گفته مصوبه ای برای خرید سهام پرسپولیس نداشته اند. این در شرایطی است که در روزهای گذشته هیچ کی از مسئولان مربوطه در مورد این واگذاری خبر منفی نداده بودند.

از سوی دیگر نامه ای امروز رسانه ای شده که سازمان بورس از بانک ملت در مورد دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته است که در زیر می بینید:



موضوع این است که به قدری تناقض در این زمینه زیاد است و هیچ مسئولی هم گویا خودش را موظف به پاسخگویی نمی بیند. یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای از آسیا عدم مالکیت مشترک است. درهمین راستا دو باشگاه تا 20 فروردین برای تعیین تکلیف این موضوع فرصت دارند و درحالی که گفته می شد 11 فروردین قرار است هام پرسپولیس به بانک ملت واگذار شود اما امروز خبرهای متفاوتی منتشر شده و بوی انصراف این بانک از خرید سهام سرخپوشان را می دهد. هر چند که هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان واکنشی به این شایعات نداشته اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار