Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@15:36:30 GMT

صفر دوم تلفن ثابت راقطع کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۹۵۵

صفر دوم تلفن ثابت راقطع کنید

ایتنا - شهروندان و مشترکان تلفن ثابت در صورت عدم نیاز به برقراری ارتباط و تماس بین الملل، نسبت به بستن صفر دوم شماره تلفن ثابت خود از طریق صفحه « مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران و یا مراجعه به مراکز مخابراتی اقدام کنند.
شرکت مخابرات از مشترکان تلفن ثابت خواست در صورت عدم نیاز به برقراری تماس بین‌الملل، نسبت به بستن صفر دوم خطوط تلفن خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، شهروندان و مشترکان تلفن ثابت در صورت عدم نیاز به برقراری ارتباط و تماس بین الملل، نسبت به بستن صفر دوم شماره تلفن ثابت خود از طریق صفحه « مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران و یا مراجعه به مراکز مخابراتی اقدام کنند.

مشترکان جهت اطلاع از تعرفه تماس بین الملل و سایر تعرفه‌های محصولات و خدمات شرکت مخابرات ایران می توانند به سایت www.tci.ir  مراجعه کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس بین المللی تماس بین الملل شرکت مخابرات تلفن ثابت صفر دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تلفن ثابت سازمانی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان