Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:09:14 GMT

ثبت نام طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۰۷۱

ثبت نام طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ کلید می‌خورد

کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از روز دوشنبه (۵ آبان) تا پنج شنبه (۱۵ آبان) با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی و به نقل از مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب ۹۹، با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تأیید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

کد خبر 451109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب و كتاب خواني کتاب نمایشگاه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پاییزه کتاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

ممکن است از انجام تست‌های شخصیتی خود در سایت‌های مختلف خسته شده باشید. ممکن است فکر کنید که این فقط یکی دیگر از موارد است که فقط وقت شما را تلف می‌کند و چیزی را آشکار نمی‌کند. خوب، شما نمی‌توانید بیش از این اشتباه کنید! تست شخصیت با کلید ناخودآگاه سوالات بسیار هدفمندی می‌پرسد و از این رو، از اینکه متوجه شوید نتایج چقدر دقیق هستند شگفت زده خواهید شد!

شما از دیدن دقت این تست متحیر خواهید شد. این به این دلیل است که این تست تصویری، تست شخصیت با کلید، از شما سوالات خاصی در مورد ضمیر ناخودآگاه شما می‌پرسد و در نتیجه نتایج به طرز شگفت آوری صحیح است. این چیزی است که دکتر ابیگیل برنر در مورد این مفهوم در Psychology Today می‌نویسد:

ناخودآگاه به عنوان منبع خلاقیت، شهود، الهام، شناخت درونی، به هم پیوستگی و روشنگری معنوی شناخته می‌شود. در این قلمرو، واقعیت تغییر می‌کند و گسترش می‌یابد. ماتریسی ایجاد می‌کند که بسیار کشسان‌تر و چند بعدی‌تر از آن چیزی است که ذهن خودآگاه آن را درک می‌کند.

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

این نماد‌ها و کهن الگو‌ها عناصر اساسی ناخودآگاه جمعی هستند. دستگاه ساختاری درون روانی جهانی که برای انسان ذاتی است. آنچه در اینجا بسیار ناراحت کننده است، این است که کلمات برای برقراری ارتباط یا انتقال پیام ضروری نیستند. گاهی تصویر، اندیشه، مفهوم یا ایده کامل را بدون استفاده از کلمات برای توصیف آن، منتقل می‌کند. ضرب المثل یک عکس ارزش هزار کلمه دارد.

بنابراین، این تست شخصیت با کلید، را انجام دهید و ببینید نتایج چقدر دقیق هستند. شما فقط باید از بین ۶ نوع کلیدی که در تصویر داده شده است یک کلید را انتخاب کنید و ما دقیق‌ترین نتایج را در مورد ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما ارائه خواهیم داد.

نتایج تست شخصیت با کلید:

اگر کلید نوع ۱ را انتخاب کنید

شما ساده‌ترین و رایج‌ترین کلید را انتخاب کردید. بدون هر گونه تزئینات فانتزی. اما با وجود ظاهر ساده، بسیار کاربردی و در باز کردن قفل درب‌ها بسیار موثر است. شما منطقی، متفکر، بسیار تحلیل گر، مصمم و قوی هستید. شما فردی عملی هستید و در زندگی بیشتر به دنبال سودمندی هستید تا چیز‌های فانتزی. با این حال، یک جنبه آسیب پذیر و شکننده در شخصیت شما وجود دارد که هر از گاهی آشکار می‌شود.

اگر کلید نوع ۲ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که نشان دهنده شخصیت بسیار قابل اعتماد است. این کلید می‌تواند تمام در‌های یک قلعه جادویی را باز کند. انتخاب این کلید به این معنی است که شما فردی قوی و کاریزماتیک، مبتکر و سرشار از انرژی خلاق هستید. شما نظرات خود را صریح بیان می‌کنید. معمولاً به آنچه آرزو دارید می‌رسید. شما از این که در دام وعده‌ها گرفتار شده اید امتناع می‌کنید. آزادی خود را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش می‌گذارید. یک روح آزاد دارید و بزرگترین قدرت شما مستقل بودن است.

اگر کلید نوع ۳ را انتخاب کنید.

شما یک کلید غیر معمول را انتخاب کرده اید که ساختار کمیاب دارد. این نشان می‌دهد که شما فردی با اعتماد به نفس با خودباوری بالا هستید. در غیر این صورت چرا به سمت چنین کلید عجیب و غریبی کشیده می‌شوید؟ برش‌های گزنده کلید دشوار است، که باعث می‌شود فرد مطمئن نباشد که آیا می‌تواند قفل خاصی را باز کند یا خیر. فردی مصمم هستید و همیشه ایده‌های جالبی به ذهنتان خطور می‌کند. شما منحصربه‌فرد هستید و از بقیه متمایز هستید. جسور هستید و هرگز از بیان نظرات خود نمی‌ترسید. همیشه منتظر یک چالش جدید هستید و آنها را بدون دوبار فکر کردن می‌پذیرید. شما کنترل ثابتی بر زندگی خود دارید و برای همیشه آماده شروع یک ماجراجویی تازه هستید.

اگر کلید نوع ۴ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که شبیه یک برگ شبدر چهار لبه است. آیا به آن توجه کردید؟ انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی خوش برخورد، آفتابی، مثبت اندیش و راحت هستید. شما همیشه به جنبه روشن چیز‌ها نگاه می‌کنید و جهان را با نگرش “همیشه نیمه پر لیوان” می‌بینید. با این حال، مراقب افرادی باشید که سعی می‌کنند از روحیه خوش بینانه شما سوء استفاده کنند. شما همچنین باید مراقب نگرش راحت خود باشید، زیرا گاهی اوقات شما را پرت و پرت می‌کند؛ و ممکن است بدون اینکه متوجه شوید شما را دچار مشکل کند.

اگر کلید نوع ۵ را انتخاب کنید

کلیدی که انتخاب کرده اید پر از تزئینات پیچیده است. بسیار شبیه به آنچه در افسانه‌ها و دنیا‌های تخیلی می‌بینید. این نشان می‌دهد که شما خلاق هستید و تخیل روشنی دارید. شما یک رویاپرداز با اصالت ودارای شخصیت منحصر به فرد هستید. جنبه منفی این موضوع این است که شما چیز‌ها را شخصی می‌گیرید؛ و گاهی اوقات، منحصربه‌فرد بودن شما به خوبی پذیرفته نمی‌شود. باعث می‌شود احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید و دچار سوءتفاهم شده‌اید.

اگر کلید نوع ۶ را انتخاب کنید

شما کلید معمولی و کلاسیک را انتخاب کرده اید. انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی منطقی هستید. زیرا کلید می‌تواند انواع مختلف در‌ها را باز کند. این نشان می‌دهد که شما قضاوت درست و حس خوبی دارید. شما قدرت تمرکز شگفت انگیزی دارید. با این حال، برای شما بسیار دشوار است که فراتر از منطقه راحتی خود را کشف کنید. شما ترجیح می‌دهید مسیر سنتی را انتخاب کنید. شما فردی فوق العاده وفادار هستید و از اطرافیان خود انتظار وفاداری مشابهی دارید.

منبع: خبرنامه

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد