Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان ملزم شده اندتا ۲۰ روز از برق مورد نیاز خود را از طریق بکارگیری انرژی تجدید پذیر تامین کنند.

وی افزود: تاکنون ۷۰ درصد از اجرای این طرح در ادارات کهگیلویه و بویراحمد محقق شده که باید تلاش شود مابقی ادارات نیز از این طرح استفاده کامل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت جدی داره کل استاندارد بر تمامی موتور خانه های ادارات صورت گیرد و ادارات کم کار و موفق در این زمینه طی گزارشی مکتبوب به استانداری اعلام شوند.

کلانتری ابراز داشت: سال گذشته در زمینه تهاتر بند (و) تبصره ۵ در بحث مولد سازی حدود ۱۲۳۰ میلیارد ریال محقق شد و می طلبد با مدیریت منسجم جذب این اعتبارات در استان به طور حداکثر انجام گیرد.

وی به دستگاه های اجرایی تاکید کرد: باید در زمینه مولد سازی کمک کنند و آخرین وضعیت رصد و در صورت تعلل با آن ها برخورد قانونی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کمیته با تلاش در سطح کشوری حائز رتبه های ۲، ۵ و ۴ شده و قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

کلانتری تاکید کرد که باید ظرفیت های استان به کار گرفته شود و نیروهای جوان و توانمند در سازمان ها و ادارات گمارده شوند تا مسیر توسعه استان بیش از پیش هموار شود.

به گزارش ایرنا، طرح برق امید برای مشترکان خانگی است که الگوهای مصرف را رعایت می‌کنند و شامل بخش‌های صنعت و کشاورزی نمی‌شود و بر اساس آن طرح مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم شده اند.

برچسب‌ها انرژی برق کهگیلویه وبویراحمد مصرف بهینه برق حسین کلانتری یاسوج شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق کهگیلویه وبویراحمد مصرف بهینه برق حسین کلانتری یاسوج شركت توزيع نيروی برق انرژی برق کهگیلویه وبویراحمد مصرف بهینه برق حسین کلانتری یاسوج شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست