Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 سامانه مرصاد نیروی پدافند هوایی ارتش و سامانه طبس نیروی هوافضای سپاه اهداف متخاصم در منطقه رزمایش را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از قرارگاه رسانه ای رزمایش، در این بخش از رزمایش پس از کشف و شناسایی پرنده‌های بدون سرنشین دشمن فرضی در ارتفاع متوسط و ورود آنها به منطقه رزمایش،اهداف به سامانه‌های بومی مرصاد نیروی پدافند هوایی ارتش و طبس نیروی هوافضای سپاه از سوی شبکه یکپارچه پدافند هوایی واگذار شد که  اهداف مورد اصابت این سامانه ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انجام عملیات آتش و حرکت سریع سامانه‌های پدافندی از نقاط محل استقرار به نقاط دیگر از جمله اقدامات انجام شده در این مرحله از رزمایش بود که با هدف عدم شناسایی محل استقرار سامانه های پدافندی با موفقیت انجام شد.
امیر فرج‌پور سخنگوی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با بیان اینکه در این رزمایش طرح‌های دفاع هوایی با سنجش واقعیت‌های نبرد واقعی و شناخت دقیق از توانمندی‌های دشمن طراحی شده و برای کلیه زوایای پیدا و پنهان در لایه‌های مختلف پدافندی تدابیر لازم اتخاذ شده، عنوان کرد: فرماندهان ما در پدافند هوایی با نکته‌سنجی و بررسی نقاط ضعف و قوت طرح‌های دفاعی و اقدام و عمل هوشمندانه توانسته اند آسمانی امن را در سایه اقتدار خود فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرنده رسانه برنا سامانه رزمایش پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش هوایی ارتش چین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش خلق چین رزمایش پدافند هوایی را از امروز در مرز چین و میانمار برگزار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


فرماندهی ارتش خلق چین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس برنامه آموزشی سالانه، واحد‌های ارتش و نیروی هوایی را برای اجرای رزمایش آتش زنده پدافند هوایی در سمت چینی مرز چین و میانمارسازماندهی خواهد کرد.
روزنامه ارتش خلق، همچنین در مقاله‌ای تأکید کرد که ارتش چین کنترل گشت زنی و حفاظت امنیتی در مرز چین و میانمار را تقویت و قاطعانه از حاکمیت و مرز‌های ملی محافظت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم
  • ببینید | جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد