Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا برای صاحبان مشاغل امروز به پایان می‌رسد و بر اساس اعلام کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

از سویی دیگر نیز بانک‌ها موظف هستند تا پیش از پایان آبان ماه پرونده همه متقاضیان را بررسی و به مشمولان، تسهیلات را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمارها نشان می‌دهد که در هفته‌های اخیر روزانه به طور متوسط بیش از ۲۵۰۰ نفر از شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند. مطابق با اعلام مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی تا پایان روز ۲۸ مهرماه بیش از ۳۳۱ هزار نفر از متقاضیان تسهیلات ویژه دولت برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا و صاحبان مشاغل و بنگاه‌ها، موفق به دریافت وام کرونا شده‌اند و پرونده بیش از ۲۳۸ هزار بنگاه دیگر نیز در دست بررسی و پرداخت قرار دارد.

تاکنون میزان پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا از سوی بانک‌ها به کسب و کارها، جمعاً ۶,۲۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱,۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقلی اختصاص یافته و حدود ۴,۹۰۰ میلیارد تومان مابقی نیز به رسته‌های ۱۴ گانه شغلی که آسیب بیشتری از کرونا دیدند، اختصاص یافته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وام کرونا ثیت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کرد

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان عنوان کرد: تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن ۷۲ ماهه و برای فرزند پنجم ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۸۴ ماهه است.

آرمات با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد