Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@20:10:28 GMT

پولادمردان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۲۳۱

پولادمردان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی تیم ملی وزنه‌برداری قرار است از 9 آبان آغاز و ملی‌پوشان به اردوی تیم دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون وزنه‌برداری، در پی برگزاری نشست شورای علی فنی فدراسیون وزنه‌برداری و تصمیم‌گیری درباره کم و کیف برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان، فهرست نفرات دعوت شده به اردو مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، حافظ قشقایی (61 کیلوگرم)، حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، کیانوش رستمی، سهراب مرادی (96 کیلو)، رسول معتمدی، سید ایوب موسوی (102 کیلو)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (+109 کیلوگرم) به این اردو دعوت شدند.

برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از نهم آبان ماه در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون آغاز خواهد شد. مقرر شده که هماهنگی‌ها جهت انجام تست دوپینگ نیز توسط کمیته پزشکی فدراسیون صورت گیرد که در جریان اردو صورت خواهد گرفت.

این اردو بر اساس پروتکل‌ها و استاندارهای مورد نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد که رعایت مقررات آن برای تمامی حاضران در اردو، ضروری و الزامی است.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کیانوش رستمی فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری سهراب مرادی رسول معتمدی وزنه برداری اردوی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فرودین ماه در تهران آغاز شد و این اردو تا ۱۵ فروردین ماه و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.
محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خورا در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

کد خبر 6062902

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار