Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتلی در شهر کرمانشاه خبر داد که با شکلیک گلوله به زندگی پسر جوانش پایان داد.
به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک فقره قتل در شهرک فرهنگیان فاز 2 خیابان منتهی به فروشگاه رفاه، تیمی از ماموران کلانتری 21 نیایش در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل، جسد بی‌جان جوانی 28 ساله پشت فرمان یک دستگاه خودروی وانت مشاهده شد که به علت اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: پلیس در تحقیقات خود متوجه اختلاف مقتول با خانواده اش شد و پس از بازجویی هایی ابتدایی، پدر 57 ساله این فرد به قتل پسرش اعتراف کرد.

قتل پسر به دست پدر در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پدر مقتول در ادامه اعتراف خود عنوان کرد مزاحمت های مکرر پسرش برای وی و دیگر اعضای خانواده باعث شده دست به قتل او بزند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل، 2 قبضه سلاح شکاری و مقداری فشنگ کشف شده است، گفت: این فرد به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا قتل پلیس جسد منزل اخبار حوادث پدر پسر جوان کرمانشاه کشته شدن اخبار کرمانشاه عکس ایران ماه فیلم مرد ساعت پسر زن تهران پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در بخش خبر از تحریریه امشب ، گلایه برخی از شهروندان در خصوص استقرار وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت به فومن مطرح شده است.

در این گزارش ، برخی از شهروندان از ایجاد ترافیک در این منطقه گلایه کرده و برخی دیگر هم از عرضه مستقیم و قیمت مناسب کالا‌ها و محصولات عرضه شده در این وانت بار‌ها ابراز رضایت کرده اند.

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • لحظات شلیک ضدهوایی در پادگان کرمانشاه
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش پدافندی است
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن