Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@18:45:23 GMT

تاثیر حضور دائم پلیس راه در جاده جاجرود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۲۸۱

رییس پلیس راه تهران بزرگ از حضور دائم نیرو‌های پلیس راه در جاده جاجرود خبر داد و گفت: این حضور مستمر، بر کاهش تصادفات جاده‌ای و نیز امنیت عمومی منطقه تاثیرگذار است.

خبرگزاری میزان-  به مناسبت هفته ناجا با حضور سرهنگ نوراله خادم و مسئولان محلی، ایستگاه پلیس راه جاجرود افتتاح شد.

 رییس پلیس راه تهران بزرگ در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه این محور یکی از محور‌های پرتردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت‌ها است، گفت: شکل ساخت این محور به صورت شیب‌های افقی و عمودی است و این شیب‌ها و نیرو‌های گریز از مرکز جاده، باعث بروز تصادفات و حتی واژگونی وسایل نقلیه می‌شود که دقت در رانندگی و کنترل سرعت خودرو موثر در کاهش این گونه حوادث رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه بروز تصادف در جاده جاجرود بر بار ترافیکی بزرگراه‌های شهید بابایی و شهید یاسینی تاثیر گذار است، اعلام کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری تیمی از کارشناسان پلیس راه در جاده جاجرود استقرار یافته و مشخص شد حضور دائم و مستمر کارکنان پلیس راه در این نقطه علاوه بر کاهش تصادفات در جاده جاجرود بر امنیت عمومی منطقه نیز تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: ۵ میلیون تماس با پلیس پایتخت در ۶ ماه گذشته/کشفیات جرم ۱۲۴ درصد افزایش یافته است

سرهنگ خادم تصریح کرد: با جانمایی و تمهیدات مهندسی، ایستگاه پلیس راه جاجرود احداث و پیش بینی می‌شود تاثیر بسیار خوبی در بار ترافیکی بزرگراه‌های بابایی و یاسینی و همچنین کاهش تصادفات در این محور داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا راهور جاده جاجرود پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه