Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:06:12 GMT

تیپ و ظاهر جدید رونالدو+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۳۱۲

تیپ و ظاهر جدید رونالدو+عکس

به گزارش افکارنیوز،

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده بود از ظاهر جدید خود رونمایی کرد.  

رونالدو در جدیدترین اقدام خود، مو‌های سر خود را به طور کامل تراشیده است. این بازیکن با انجام تمرینات در دوران قرنطینه به دنبال این است تا خود را به بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس چهارشنبه هفته آینده در تورین میزبان بارسلونا خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رونالدو رونالدو ظاهر تیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم