Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری، آمار و ارقام کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نشان می‌دهد که جو بایدن در جمع‌آوری کمک‌های مالی نیز از رقیب جمهوری‌خواه خود پیش افتاده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که ستاد ترامپ پس از آنکه در سپتامبر ۱۳۹ میلیون دلار صرف تبلیغات کرد، اکنون ۶۳ میلیون دلار در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که رقیب دموکرات وی اگر چه هنوز اطلاعات کاملی از کمک‌های مالی و هزینه‌های انتخاباتی سپتامبر را ارائه نداده، ولی اعلام کرده که در پایان آن ماه ۱۷۷ میلیون دلار در اختیار داشته است.

این در حالی است که بایدن در نظرسنجی‌ها نیز  از ترامپ پیش افتاده است.

نشریه انگلیسی اکونومیست پیش‌بینی کرده که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز برگزار شود، احتمال آنکه بایدن بیشترین آراء گزینشگران را کسب کند، ۹۳ درصد در برابر ۷ درصد ترامپ بوده و نامزد دموکرات‌ها ۳۵۰ رأی گزینشگران را در برابر ۱۸۸ رأی گزینشگران ترامپ به دست می‌آورد. اکونومیست همچنین پیش‌بینی کرده که بایدن به احتمال ۹۹ درصد بیشترین تعداد آراء مردمی را نیز به دست آورد.

تارنمای معروف ۵۳۸ نیز که در پیش‌بینی نتایج انتخابات آمریکا ید طولایی دارد ۸۷ درصد احتمال داده که بایدن بر ترامپ پیروز شده و ۳۴۶ رأی گزینشگران را به دست آورد. این تارنما در شب انتخابات چهار سال پیش پیش‌بینی کرده بود که شانس پیروزی ترامپ بر هیلاری کلینتون ۲۹ درصد است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمار و ارقام انتخابات انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات رسانه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزارت خزانه داری آمریکا افزود: «در پی حمله تروریستی ۷ اکتبر ۲۰۲۳ که توسط حماس علیه اسرائیل انجام شد، نهاد موسوم به «غزه حالا » برای حمایت از حماس، تلاش‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انجام داد. این نهاد و بنیانگذار آن به نام «مصطفی عیاش»، همچنین شرکت های القریشی اکزکیوتیو و اخیرا القریشی و مدیر این دو شرکت، آئوزما سلطانه برای جمع‌آوری کمک مالی برای حماس تلاش کردند.»

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، گفت: « وزارت خزانه داری همچنان متعهد به محدود کردن توانایی حماس برای تأمین مالی فعالیت های تروریستی خود، از جمله از طریق کارزارهای مجازی جمع آوری کمک های مالی است. آمریکا در هماهنگی نزدیک با شرکای انگلیسی خود، به استفاده از ابزارهای لازم برای مختل کردن توانایی حماس جهت کمک به حملات بیشتر ادامه خواهد داد.»

وزارت دارایی انگلیس روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از اقدام هماهنگ این کشور و آمریکا برای تحریم‌ دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد.

ایالات متحده آمریکا از زمان عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ حماس می گوید که هیچ نقشی برای این گروه در آینده قائل نیست.

 
«متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به این سوال که آیا واشنگتن نقشی برای حماس در آینده فلسطین و راهکار سیاسی مدنظر قائل است، گفت: «به هیچ وجه».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واشنگتن درباره حماس ادعا کرد: « حماس یک گروه تروریستی بی رحم است که حتی پیش از حمله فجیع ۷ اکتبر ۲۰۲۳ دست به حملات تروریستی زده بود. حماس هیچ حقی در مشارکت سیاسی ندارد زیرا دستانش به خون آلوده است.»

دیگر خبرها

  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است