Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@03:34:19 GMT

می‌مانم و به مسؤولیت‌هایم عمل می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۳۳۴

می‌مانم و به مسؤولیت‌هایم عمل می‌کنم

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به ملت لبنان اعلام کرد، منطقه به دلیل عوامل منطقه‌ای و بین‌المللی شاهد تغییرات زیادی است، این تغییرات نتایج خود را بر روی همه زمینه‌ها نشان نداده و ممکن است امور را زیر و رو کند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، عون اعلام اینکه سوال اصلی اکنون این است که «ما و جایگاه لبنان کجاست و سیاست‌هایی که باید در قبال این تغییرات در پیش بگیریم، چیست؟»، افزود، درد مردم لبنان را می‌فهمد اما باید بگوید برخی که از دهه‌ها پیش در این کشور حکومت می‌کردند شعارهای پوچی سر داده‌اند که تنها حالت مُسکن دارد و هیچ دستاوردی برای حال و آینده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، اصلاحات تنها به یک شعار تبدیل شده و آنها هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نداده‌اند؛ همچنین فساد در لبنان حالت سازمان‌یافته پیدا کرده که در سازمان‌ها و ادارات ریشه دوانده است.

میشل عون ضمن اعلام اینکه پروژه تغییر و اصلاح برای نجات کشور را از منافع شخصی و جناحی در پیش گرفته، افزود، این افراد فقط به خاطر آنکه پروژه مذکور ناشی از رویکرد رئیس‌جمهور است، تصمیم گرفته‌اند با آن همراه نشوند.

وی در پایان اعلام کرد که حرف خود را به صراحت زده، در پست خود باقی خواهد ماند و به وظایف خود در زمینه تشکیل دولت و اصلاحات عمل خواهد کرد.

دولت لبنان پس از انفجار چهارم آگوست در بندر بیروت استعفا کرد و رایزنی‌ها برای تشکیل دولت لبنان هنوز به جایی نرسیده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077963 برچسب‌ها لبنان تغییرات منطقه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لبنان تغییرات منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ جدول اسیر تغییرات میانه جدولی‌ها

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، امروز سه دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته، سایپا با نتیجه دو بر صفر مقابل آریو اسلامشهر متحمل شکست شد تا شاگردان مجتبی سرآسیایی حالا رتبه پنجم جدول را در خطر از دست رفتن ببینند.
در این دیدار محمد بختیاری و رضا حیدری موفق شدند برای تیم تحت هدایت بیاتلو دو بار در این دیدار گلزنی کنند تا بدین ترتیب بنفش پوشان لیگ یکی حالا با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول همسایه سایپا شوند.

همچنین در یکی از دیگر دیدارها شاهین بندرعامری میزبان داماش گیلان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کریمیان هم در این هفته از مسابقات بتوانند با این سه امتیاز سال ۱۴۰۲ را به پایان برسانند.

شاهین بندرعامری که فصل را در شرایط خوبی آغاز نکرده بود و از تیم‌های فانوس به دست لیگ یک به شمار می‌رفت شمار امتیازاتش را به  ۲۲ رساند تا با ایجاد حاشیه امنیت، از مدعیان سقوط به کلی فاصله بگیرد و به بقا امیدوار باشد اما داماش که در ۱۱ بازی قبلی تنها یک برد به دست آورده بود، کماکان با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول ایستاده و خطر سقوط را احساس می‌کند.
در سومین دیدار امروز هم نفت و گاز گچساران و مس شهر بابک برابر یکدیگر صف آرایی کردند که که این دیدار هم با پیروزی نارنجی پوشان همراه شد تا نماینده شهر بابک هم روند شکست ناپذیری خودش در ۵ دیدار گذشته را حفظ کرده باشد.

شاگردان پیروز قربانی در گچساران حالا با ۳۲ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماندند و مس شهر بابک با احتساب ۳ امتیاز پیروزی در هفته بیست و چهارم، ۳۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.
۶ دیدار دیگر هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان فردا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود تا بدین ترتیب تیم‌ها، به استراحت نوروزی بروند.

دیگر خبرها

  • نگرانی دبیرکل ناتو درباره تغییرات آب و هوایی
  • مبلغ دقیق وام ازدواج ۱۴۰۳ + جزئیات و تغییرات
  • «روشنفکران و افول آمریکا» به بازار کتاب آمد
  • فیلک/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • تغییرات گلکسی s25 چشمگیر خواهد بود/ عکس
  • تغییرات چشمگیر گوشی پرچمدار جدید سامسونگ
  • لیگ یک/ جدول اسیر تغییرات میانه جدولی‌ها
  • کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم
  • تغییرات دقیقه ۹۰ در فرمانداری مهریز