Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بهرامی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس هفتم ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

دکتر بهرامی تحصیلکرده در علم حقوق، به زبان های عربی، فرانسه و انگلیسی تسلط داشت و از وی کتابها و تألیفات زیادی در زمینه حقوق به چاپ رسیده است. وی در اواخر عمر در دانشگاه ولی عصر رفسنجان با تأسیس کتابخانه ای در دانشکده ادبیات به تحقیق و تفحص مشغول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بهرامی احمدی متولد ۱۳۲۱ در رفسنجان، نماینده حوزه انتخابیه رفسنجان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بود.

در همین زمینه رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در پیام رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آمده است:

فقدان دانشمند فرهیخته، استاد علم و ادب، عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و نماینده اسبق مردم شریف رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی موجب تألم اینجانب گردید.

آن استاد گرانمایه با کوله باری از دانش فقه و حقوق و با تربیت شاگردان بسیار، خدمتی بزرگ به دانش حقوق نمود. درگذشت این استاد فرزانه را به خانواده شریف و داغ دیده آن مرحوم و جامعه دانشگاهیان، اندیشمندان، حقوقدانان و مردم شریف رفسنجان تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین در پیام مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان آمده است:

خبر ارتحال برادر بزرگوار و عالم فرزانه و استاد فرهیخته و دانشمندی مومن و انقلابی جناب آقای دکتر حمید بهرامی،موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مقام علمی و پرورش شاگردان برجسته و وفاداری و تعهد انقلابی و خدمات اجتماعی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

آن بزرگوار سالیان متمادی عمر شریف خود را در راه ترویج و گسترش معارف و حقوق اسلامی و خدمت به اهل علم و پرورش شاگردانی مومن و متعهد صرف نمود و در عرصه های مختلف مسئولیت و خدمت، با تلاش و کوشش فراوان مجاهدت نمود و حق مسئولیت را به جا آورد.

اینجانب ضایعه فقدان آن عالم برجسته را به خاندان مکرم و بازماندگان معزز ایشان و شاگردان و همکاران آن مرحوم در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) و به همه مردم مومن و انقلابی رفسنجان تسلیت عرض می کنم و رحمت بی منتهای حق و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریم شهرها باید متولی داشته باشد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه حریم شهرها باید متولی داشته باشد گفت: مردم نباید برای دریافت خدمات، سردرگم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، نشست بررسی حریم و محدوده شهر حمیدیا با حضور جمعی از مسئولان استان یزد در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن برگزار شد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در این نشست، با طرح این سوال که مناطقی در شهرستان یزد وجود دارد که نه شهرداری یزد، نه شهرداری حمیدیا و نه بخشداری اکرم آباد خود را متولی آن نمی‌دانند، اظهار کرد: با این شرایط نابسامان، اهالی این مناطق برای دریافت خدمات نمی‌دانند باید به کدام نهاد یا سازمان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، مردم این مناطق سردرگم و بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند از طریق کدام نهاد باید مسائل ساخت و ساز و دریافت خدمات را پیگیری کنند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس عنوان کرد: اکنون در نقاطی از شهر که خارج از محدوده و حریم است، شاهد ساخت‌وسازهای بی‌رویه و غیراصولی هستیم که باید از طرق قانونی برای آن تصمیم گیری کرد و مانع از این نوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز شد.

جوکار با بیان اینکه حریم شهر باید متولی داشته باشد، ادامه داد: نباید این مناطق شهر بلاتکلیف و بدون متولی باشد؛ بلکه مانند محدوده، وضعیت حریم هم باید مشخص باشد.

وی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که مشکل مردم حل و از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و غیراصولی نیز جلوگیری شود.

کد خبر 737233

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه صنعتی شریف، نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • استاد دانشگاه صنعتی شریف نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • نماینده مجلس: حقوق کارگران در سال 1403 باید رابطه منطقی با تورم رسمی کشور داشته باشد
  • درصورت عدم رعایت قانون برای افزایش حقوق کارگران، وزیر کار باید پاسخگوی مجلس باشد
  • حریم شهرها باید متولی داشته باشد
  • حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
  • افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد
  • خبر مهم درباره حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ از زبان یک نماینده مجلس /شنیده ام در عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیده اند
  • وداع با نقش‌آفرینان پرخاطره
  • حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ باید ۴۰ درصد افزایش یابد /پیشنهاد یارانه ای یک نماینده مجلس به دولت