Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه تاکنون ۷۸ هزار و ۹۸۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: پنج هزار و ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۴۱ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد دو نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل آران و بیدگل و ۳۷ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۹ سال و حداقل سن بستری پنج سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان چهار نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد سه نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر اهل کاشان هستند و حداکثر سن بیمار بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۸۵ سال و حداقل سن بستری ۵۰ سال است.

او ادامه داد: در مجموع فعلاً ۲۹۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۷۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۲۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۵۸ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و شش نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

او توضیح داد: شش مورد فوت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان که سه مرد ۷۴، ۶۹ و ۵۸ ساله و سه زن ۵۹، ۷۷ و ۹۰ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده و در این بازه زمانی در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل نیز یک زن ۹۱ ساله فوت کرده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۸۳ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش پنج هزار و ۱۳۸ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا مراقبت های ویژه تست کرونا بیمارستان شهید بهشتی کاشان مبتلا به کرونا ویروس آران و بیدگل منطقه کاشان بیمار جدید شده اند نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل از گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد خبر داد.

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته ۱۰ نفر از شهروندان شهر نوش‌آباد در استان اصفهان توسط یک شغال مشکوک به هاری مورد گزش قرار و بلافاصله با واکنش سریع تیم‌های بهداشت و درمان، تمام افراد گزیده شده در همان ساعات اولیه تحت درمان پیشگیری از هاری قرار گرفتند.

وی افزود: پس از این حادثه، جلسه اضطراری با حضور نمایندگان شبکه بهداشت، شهرداری‌های نوش آباد و آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج نوش آباد و اداره محیط زیست برگزار و اقدامات لازم برای اتلاف حیوان مشکوک به هاری برنامه‌ریزی و انجام شد.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت هرگونه گزش توسط حیوانات وحشی یا ولگرد، در اسرع وقت به مرکز درمان پیشگیری هاری به منظور دریافت واکسن هاری مراجعه کنند.

قمصری گفت: شبکه بهداشت و درمان آماده دریافت گزارش‌ها و درمان موارد مشابه است و افراد می‌توانند با شماره تماس ۵۴۷۰۶۸۰۶، موارد را گزارش کنند، همچنین مرکز درمان پیشگیری هاری در بیمارستان سیدالشهدا شهرستان آران و بیدگل و مرکز سلامت گلابچی کاشان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

کد خبر 737279

دیگر خبرها

  • آمادگی مراکز درمانی آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به شهروندان
  • تجربه آرامشی وصف‌نشدنی با سفر به آران و بیدگل
  • کدام داروخانه‌های کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروز باز است؟ + جزئیات
  • گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند
  • وضعیت مراکز درمانی خصوصی در تعطیلات نوروزی