Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال­ها حمایت و همراهی هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور پرشور و غرورآفرین آن­ها از کارت هواداری تیم پرسپولیس و خدمات ویژه­ی آن رونمایی کرد. یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است، یک هواداری حسابی با کارت هواداری پرسپولیس محقق می­شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک گردشگری یکی از بانک­های دوستدار و حامی ورزش با ارائه کارت هواداری و خدمات متنوع و ویژه، سعی داشته تا شرایطی مطلوبی را برای هواداران و همراهان تیم پرسپولیس ایجاد کند و در عین حال تعامل بین هواداران و تیم را تقویت کند. امکانات این کارت­ها در زمینه خدمات بانکی و کارگزاری، گردشگری، حمل­ونقل، اقامت، هتل، مراکز خرید و تفریحی ، بیمه، تعمیرات خودرو و .... هستند.

همچنین خدمات درنظر گرفته شده برای کارت­های هواداری و باشگاه هواداران محدود به خدمات حال حاضر نیست و به صورت مداوم امکانات مختلفی به لیست امکانات قابل ارائه اضافه می­شود و حتی امکان اعطای سهام بانک نیز به این گروه در آینده­ای نزدیک فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال­های متمادی حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکرده­اند می­توانند زین پس از امکانات و شرایط ویژه­ی باشگاه مشتریان و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح هوادار "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره­مند شوند.

پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت، بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی و حمایت میلیون­ها طرفدار این تیم، از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد. روشن است این برد مقتدرانه و شادی که این پیروزی با خود به همراه داشت همچون پیروزی­های پیشین تیم، موجی از شادی و امید را در بین ایرانیان و طرفداران پرسپولیس پراکند و زمینه ساز رونمایی از این رویداد مبارک شد.

مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس باحضور جمعی از پیشکسوتان این تیم، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری در سالن همایش­های بانک گردشگری و با رعایت کامل پورتکل­های بهداشتی، به دلیل شرایط بیماری کرونا برگزار شد. بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس پخش زنده این برنامه را از طریق لایو اینستاگرام، آپارات و دیگر پلتفرم­ها و شبکه­های اجتماعی مشاهده کردند و همراه این برنامه بودند.

فرقی ندارد شما کی و چگونه به جمع هواداران پرسپولیس ملحق شده­اید، همین که عضو خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس هستید و با حمایت و همدلی خود باعث نیرو بخشیدن به شیرمردان پرسپولیسی می­شوید، لایق تقدیر و تشکر هستید. کارت هواداری بهانه­ایست برای تشکر از این حمایت شما، از محبوب­ترین تیم آسیا.

لازم به ذکر است عموم هموطنان و علاقه­مندان می­توانند اخبار مربوط به رونمایی کارت هواداری پرسپولیس، لایو مراسم رونمایی، خدمات قابل ارائه، نحوه استفاده از امکانات و مواردی از این دست را از طریق صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس  tourism bank و یا وب سایت بانک به آدرس  tourismbank.ir  دنبال کنند و نظرات و سوالات خود را با این مجموعه در میان گذارند.

از شنبه مورخ 3 آبان 99 امکان دریافت کارت هواداری، از طریق مراجعه به بانک و اعلام درخواست کارت فراهم می­شود و علاقه­مندان می‌توانند جهت دریافت کارت به شعب بانک گردشگری مراجعه کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس کارت هواداری باشگاه پرسپولیس بانک گردشگری کارت هواداری پرسپولیس کارت هواداری تیم پرسپولیس بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات پیشخوان‌های شهرنت؛ به مناسبت فرا رسیدن طلیعه بهار طبیعت و همزمانی با نوروز باستانی که در فرهنگ ایرانی با عیدی دادن و عیدی گرفتن پیوند خورده است، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در کنار سایر خدمات بانکی، آمادگی دارند تا با صدور کارت‌های هدیه جدید با طرح های متنوع در خدمت شهروندان باشند.

ارائه خدمات بانکی برتر و نوین به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر به عنوان اصلی مهم با جدیت دنبال شده و این بانک همواره به گسترش ظرفیت های پیشخوان های شهرنت با هدف دسترسی آسان شهروندان به سرویس‌های مختلف بانکی در ساعات اداری و غیر اداری (از ساعت 7 تا 22) پرداخته است.
شهروندان می توانند با مراجعه به پیشخوان های شهرنت بانک شهر، کارت هدیه مورد نظر خود را با طرح، مبلغ و متن دلخواه تهیه و به صورت آنی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • رسمی: رونمایی از پیراهن جذاب سه شیرها (عکس)
  • کنعانی با تشویق هواداران به ترکیب برگشت
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • کمک‌های ایرانی‌ها به مردم غزه به ۱۳۷ میلیارد تومان رسید
  • عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر
  • عصبانیت وینیسیوس از رئال
  • واکنش جالب استقلال به شکایت پرسپولیس از حردانی؛ پوستری با حضور صالح!