Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کشاورزی با هدف حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی برای فعالیت های صادراتی محصولات کشاورزی، تسهیلات ویژه پرداخت می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این تسهیلات از محل منابع بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی به میزان 4000 میلیارد ریال برای فعالیت های صادراتی محصولات کشاورزی از جمله کالاهای حاصل از فرآوری، عمل آوری، سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی به متقاضیان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، نرخ سود موثرتلفیقی این تسهیلات (منابع بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی) ، 14.5 درصد و بازپرداخت آن حداکثر 2 سال خواهد بود.
متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و برای بررسی درخواست و اخذ تسهیلات از طریق این سامانه به شعب بانک کشاورزی معرفی شوند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محصولات کشاورزی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: به منظور اصلاح و توسعه باغات از محل قانون بودجه 1401 مصوب آیین نامه اجرایی پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی 19 باغدار شهرستان ساری برای دریافت 14 میلیارد و 526 میلیون ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: 36 میلیارد و412  میلیون ریال تسهیلات کمک های فنی و اعتباری اصلاح و توسعهٔ 79 هکتار از باغات این شهرستان برای دریافت تسهیلات در کارگروه اعطای تسهیلات بررسی و تایید شد.  

 

وی با بیان اصلاح و احیای باغات درجه 2 با عملیات هرس، حذف و جایگزینی درختان فرسوده، تغذیه، افزایش ماده آلی خاک، اصلاح و بهبود سیستم آبیاری و مدیریت کشت باغ در دستورکار قرار دارد، گفت: طرح اصلاح، احیا، جایگزینی و توسعه باغات به منظور افزایش تولید محصولات باغی با حمایت مستقیم دولت میسر می شود.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این فرصت زمینه‌ای برای حفاظت از منابع طبیعی با مشارکت مردم، افزایش اشتغال و سطح تولید محصولات باغی نیز فراهم می شود. 

 

علوی اظهار کرد: شهرستان ساری دارای 26 هزار هکتار باغات مرکبات و سیاه ریشه است و نهال به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای تحول بخش باغبانی برای مقابله با تنش های محیطی، بیولوژیکی همواره مورد توجه باغداران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد