Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول از ۲۷ مهرماه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت از طریق زیرساخت و فرستنده رادیوی مناسبتی آغاز به کار کرده است.

رادیو وحدت با نگاه به ضرورت انسجام بین مسلمانان جهان روی موج اف. ام ردیف 95.5 مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران‌صدا قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است رادیو وحدت هر روز به صورت زنده و مستقیم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تقریب اهم رخداد‌های مربوط به حوزه تقریب مذاهب اسلامی و وحدت جهان اسلام را پخش کند.

فایل صوتی زیر اولین قسمت از این گفت‌وگوی رادیویی  است:
  http://www.taghribnews.ir/images/docs/files/000479/nf00479467-1.mp3
   
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رادیو وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری، مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که عصر امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید بدانیم که بدون وحدت جهاد صورت نمی‌گیرد؛ قرآن کریم علاوه بر این که ندای توحید است بلکه محور اتحاد جهان اسلام به حساب می‌آید.

وی افزود: همه ما مسلمانان دارای یک دشمن مشترک هستیم، بنابراین برای مقابله با این دشمنان قسم خورده باید وحدت داشته باشیم و تا وحدت مدنظر به وجود نیاید نمی‌توانیم با آنان مقابله کنیم چراکه دشمن بویی از انسانیت نبرده و بسیار قوی است.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان تصریح کرد: ما دیدیم که دشمن در عراق و افغانستان و سایر کشورهای اسلامی چه بر سر مسلمانان می‌آورد. امروز در فلسطین شاهد کشتار و جنایت علیه مسلمانان هستیم بنابراین بر مسلمین واجب است که به فریاد آنان برسند و تنها راه مقابله با این دشمن، رسیدن به وحدت و اتحاد است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطر نشان کرد: در دنیای امروز زمانیکه به مسلمانان تجاوز می‌شود، دیگر فرصت استدلال وجود ندارد. بنابراین مسلمانان دیگر نیاز به فتوای جهاد ندارند و باید خود دست به کار شوند و به دفاع از مظلومین بپردازند. همانطور که در قرآن کریم آمده و دلالت بر این مسئله دارد که اگر جان یک مسلمانی در خطر باشد باید به فریاد او رسید.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان اذعان کرد: امیدواریم روزی برسد ملت‌ها بیدار شوند و از ستم‌هایی که به آنان شده انتقام بگیرند و آن روز زمانی فرا می‌رسد که متحد باشند و یک سازمان بین المللی ایجاد کنند و به مقابله با این دشمنان قسم خورده بپردازند.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به فریاد مسلمانان میرسد، گفت: همه مسلمانان به مهدویت حضرت قائم(عج) اعتقاد دارند با ظهور ایشان تمام ظلم ها از بین می‌رود اما ما نباید دست روی دست بگذاریم و باید زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • جهاد امری فطری برای عموم موجودات است/جهاد اسلامی ماهیت توحیدی دارد
  • بازتاب ملی و جهانی برخی از رویدادهای فرهنگی کردستان
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • تشریح وضعیت ذخایر استراتژیک استان مرکزی از قول معاون استاندار
  • نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» برگزار می‌شود
  • تمام ویژگی های ماه مبارک رمضان در راستای تعالی وحدت امت اسلامی است/ روزه ممارستی برای تقوا پیشه کردن است