Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@10:33:13 GMT

خبر خوش برای سرخپوشان از یک ستاره

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۴۰۹

خبر خوش برای سرخپوشان از یک ستاره

لروی سانه ، ستاره جوان بایرن مونیخ در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در همان اوایل بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که لروی سانه ، ستاره آلمانی و جوان منچسترسیتی در نهایت با بایرن مونیخ به توافق رسیده و دوباره به بوندسلیگا بازگشت. علیرغم شروعی امیدوارکننده، این بازیکن اخیرا دچار مصدومیت شده و بازی حساس فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد لروی سانه در آستانه بازگشت به ترکیب بایرن است. حالا لروی سانه امیدوار است که بتواند روز شنبه و در دبیدار بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت در رقابت های بوندسلیگا به ترکیب اصلی این تیم بازگردد.  سانه دیگر مشکلی در زانوی خود احساس نمی کند و امروز و در شرایطی که دیگر بازیکنان بایرن تعطیل بودند، تمرینات اختصاصی را ادامه داده است. لروی سانه امروز یک جلسه ۵۰ دقیقه ای را با توپ و بدون هیچ مشکلی به پایان رساند، اما شرایط برای حضور او در بازی فردا شب مقابل اتلتیکومادرید مهیا نبود و هانسی فلیک نیز نام این بازیکن را در فهرست باواریایی ها قرار نداد.

 

سانه فصل آخر حضور در منچسترسیتی را به علت پارگی رباط صلیبی از دست داد و همچنان نگرانی هایی در مورد سلامت این بازیکن در بین کادر فنی بایرن مونیخ وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لروی سانه بایرن مونیخ بایرن مونیخ لروی سانه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که قربانی جنگ بایرن و توخل شد

به گزارش "ورزش سه"، برایان ساراگوسا با تمام شور و شوق دنیا در اواخر ژانویه راهی بایرن مونیخ شد، اما اولین هفته‌های حضور بازیکن سابق گرانادا در تیم جدیدش اصلا خوب پیش نرفته است. 

این بازیکن اندلسی قرار بود تابستان به بایرن برود اما مصدومیت کومان برنامه‌ها را عوض کرد و بایرن با پرداخت مبلغی بیشتر زودتر ساراگوسا را خرید.

در ورود به بایرن، سرماخوردگی بود که اجازه بازی مقابل گلادباخ و لورکوزن را به ساراگوسا نداد. علاوه بر این، بازیکن ملی پوش اسپانیایی مجبور است در یکی از بدترین مقاطع چند سال اخیر بایرن، جایی برای خود در ترکیب اصلی باز کند.

بیش از 45 روز از پایان انتقالات زمستانی گذشته و ساراگوسا تنها در دو بازی بوندسلیگا 35 دقیقه در میدان بوده و گلی نزده است. دیروز در بازی برابر تیم قعر جدولی دارمشتات نیز او حتی در فهرست بازیکنان دعوت شده هم نبود تا گمانه زنی ها در مورد او شروع شوند.

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، ساراگوسا با اصرار و فشار مدیران بایرن جذب شد و توخل هیچ تمایلی برای جذب او نداشت. توخل اخیرا گفت که ساراگوسا زبان بلد نیست و نمی تواند به خوبی با هم تیمی هایش ارتباط برقرار کند.

ال‌چیرینگیتو معتقد است ساراگوسا قربانی جنگ آشکار توخل و مدیران بایرن شده است. اختلافی که باعث شده تا جدایی او در پایان فصل قطعی شودو این موضوع اخیرا رسما اعلام شد.

ساراگوسا این رزوها با برنامه باشگاه در حال یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی است تا سریعتر خودش را با تیم وفق دهد. او احتمالا تا پایان فصل و زیر نظر توخل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب پیدا نخواهد کرد و باید از حالا به فصل بعد و کار با مربی بعدی بایرن فکر کند.

دیگر خبرها

  • تصویر ترسناک برای بایرن: لحظه مصدومیت کین
  • بایرن دست به کار شد: حفظ ستاره پرطرفدار
  • عاشقانه های توماس مولر و الاغش پس از برتری بایرن مونیخ مقابل دارمشتات / فیلم
  • هری کین با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی انگلیس می‌رود
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • ستاره‌ای که قربانی جنگ بایرن و توخل شد
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • جواهر بایرن به یک رکورد تاریخی دست یافت
  • 10 بازیکن با بیشترین دستمزد در بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن مونیخ رکوردشکنی کرد و مصدوم شد